FiL vs golfarN (10, swe) FiL:Jag kommer med överraskningar, precis som en jultomteMen du är lika fet & ful som en tomte ... så ha nu så kul jonteJag måste vara ärlig - du är verkligen ingen ögonstenLite tjöt - men du är tjock men ändå bög & klenGolfarN du är överskattad, så jag flippar i takt Du hinner inte svinga, för jag kickar så snabbtDu&din stil är billiga - är dem köpta på göfab tian?sluta med playade rim .. och börja skrivaDen stora Frågan är varför gud skapade dej, GolfarNFör dina texter är så tråkiga-iaf tillräckligt för att somnagolfarN:Nu är homofilen här ännu en gång, försöker bryta ner mitt ego igen//Så jag får släppa ännu en bomb, kväver dig oralt med min lem//jag är billig? du är ju fan en lågprismodell av sånna som mig//även om du horar på en gratis bordell vill fan ingen komma på dig//haha jag är ingen jultomte, men på whoa är jag älskad av alla barn//detta blir 2-0 så jag röker segercigarr medan du blir nermald i nån kvarn//Att du ger dig på mig visar på noll i självbevarelsedrift//Du vet, att battla golfarN innebär en hemskt stor skaderisk//ge dig nu killen för fan, jag är less på ditt stora dumma mod//dissa mig igen och jag skapar en stor flod av ditt blod!//killen bönade och bad om en battle...så jag kunde inte neka gullungen.till sju, få se lite action här whoa!peace
roliga gubbar.... du menar pedofiler... usch... jag vill inte veta mer.. ialf vote mig själv jag e sexig... och en vote till golfarn för att jag känner en kompis som spelar golf han e rysligt bra.. tror jag... en gång när jag va på gotland och spela minigolf med min bror slog han mig i huvet med en golf klubba...TÖNT p15hahah det märks... (fan vilken bra kommentar nu älskar alla på whoa mig tjohoo XD)sekunda Pnontingfisk....
fisk