Locobakra VS Killerzteve [16 bars svenska] Tja...Vänskapslig battle kan man säga. Vi hade lite tråkigt...16 bars svenska som ni ser. Först till 7 rösta på!Locobakrakillen raggar brudar med sitt fjunbockskägghan känner mina nävar som en mur till tjock väggjag hånskrattar och spottar på hans epa-traktorhan klassar amy dimond till sin hiphop-faktorhan kallar sejj för killersteve men kan inte ta en myggas livhan är den perfekta defenitionen på unisexser ut som en tjej, med kuk, vilket är sitt komplexhan kan få allt till att rimma på sitt norska sättmed sina rader matar han mej så att jag blir anorektiskdetta får mej att skrattar och känna mej häftigmedans mitt liv går ut på att ha kul och sapana brudarså är ditt nått din mamma styr och du glanar när jag strularjag finner ett sätt som jag ska få ditt liv att slutajag tar dejj till barcelona, för att sätta dejj vid skenande tjurarsitter på ett tak ler och käkar godis och sköna glass strutarbörjar flabba när grinandes ser tjurarna och så fort du kan kutarKillerzteveLocobakra, Killen som runkar till kort på mamma& är så smart att när han steker lägger han ost i pannanHan springer även fort som satan, vilket är turför hela strömstad är som rovdjur och bytet är du!Du raggar ofta på brudar! Men är singel ändåför alla kvinnor du får kommer va tjocka och fulaDu kommer aldrig få göra det du längtar eftersålänge du inte hänger med din bror på epafesterHaha...Medans jag brukar festa på playboy mansionoch drar hemmåt med både mary kate och ashleyDet är bara att inse, jag är Killerzteve, du är ingentingförutom en liten kid till wiggerskit utan rimteknikSå sluta tro nåt och ta din fotboll innan ditt huvud blir enoch lägg en krona på det ihopp om att bli kung som stevenSå bara vänligen stäng din käft, du skrev en skämmig textoch hoppas du äntligen förstått att du snarast borde hänga dig
bakra runkar fett bra bror... han för röstet av mik