Jonazz vs Baarj
Jonazz ;Tja jag heter Jonas och mina polare kallar mig för Dr Joz,Du borde själv klonas för av dig ska jag göra potatismos//Du är gay, du är fan bög,Så jag dissar dig, för du är fan trög//Du kör halvdant, medan jag kör med dubbla rim,Du förtrollas till en fjant, när jag säger simsalabim//Du har inte en chans för jag är inte enkel utan jag är svår,Om du ska knäcka mig får du kämpa hårt//Och förresten, håll käften för du låter som en bögorkester,Gör istället dina lexor och håll dig till dina bögfester//Men du tycker ju att jag luktar illa som mjäll, Men lukta istället på dig själv//Medan du leker med ditt svettisgäng,Hoppar jag med din morsa i hennes sköna säng//Hörrdö, nu får du diss som du ville ha,Dina byxor blir väl nu dränka av kiss som dom blir varenda da//
Baarj;vem tror han att han är ? Dr Joz ett halftvuxet sär//Jag behöver inte klonas, jag är så jävla het jämfört med Jonas//Har du inget bättre o komma med än gay o bög ?//Efter mina rader så försöker du bortförklara din rader för att dom sög//Kallar du dina ord rim ? ingen skulle fastna för dig om du var dränkt i lim//ursäkta Dr Joz, du skrev fel du skulle skriva enkel sist//& här får du en knäckande battle som du ville ha, visst?//Du har alldrig lyssnat på mig, för de första så rappar jag bättre än dig//svårt o stava till läxor? du o dina äckliga polare är små skolkande sexor//dina rim är usla, o du luktar mer än du tror//vem var det som ville något, akta er Jonas kallar på sin lillebror//Tyvärr mannen men du har ej lyckats med rappen//en liten sexa som kommer med mammaskämt, hållkäften o ta in nappen//detta som du lagt upp kallar jag ej diss//jag har alldrig sett något uslare än ditt, du har gjort en fet miss//sista raden som jag knäcker dig, kom till hbgstad o jag fuckar dig//
Shaggy P16Tack så mkt
Vote Baarj . han knäcker han totalt