WillyBwooi VS Smazk Okej det va han som utmana mig men endå ska ja börja haha . Allright ! ' Ricky kallas smazk han har ' så mycket att zäga kompis ' Säg va fan du vill din lilla wannabe frondish . Man kan säga att jag är din idol erkänn nu min vän .Enda sen dinostudio startade har du velat känna mig . Första gången jag såg dig stog du framför mig mic och recca . Andra gången du såg mig va när ja knulla din flickvän på en väspa .Ganska otajta rim men dom bör nog räcka denna gången . Du behöver inte svara chompis för du blev knäckt i första ronden Svara Bitch <3
Vi är från helt skilda världar jag är fattig du är snobb . Jag är den jag är men du är kaxig och leker nått . Sug den här läs och lär allt jag säger blir din bibel .
Tredje gången då jag såg dig va i en kasse på lidl . Sen när du däcka på cider och såldes på ebay .
Innan du trodde du kunde rappa 'ja' vilka tider . Ey vadå dom tycker det räcker alla ropar efter mera . Du är den sista av din sort för efter detta kommer dina nötter explodera Och Min Vän blir Kastrerad ..