I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-09-27 17:50

Hunden vs Peppe

Peppe:
Hunden leker gangster men känner han nån?
Han kör cypher på whoa och raggar småbrudar på lunarstorm!
Jävla fjanten hunden han saknar talang
Kontrollera en mick? nepp inget som HAN kan.
Lägger första raden och där knäcktes han känslomässigt som fan.
Är du rädd om ditt liv så borde du nog ändra din stil.
Alla vet att du är en tönt och ingen gangster profil.
Asså fuck you hunden, bara stick HEM
Jag ska också dra snart och se på när nåra polare knullar på din flickvän.
Allt för mig den här gången, tack, låt oss nu läsa på hundens skitsnack.

Hunden:
Okej putte ditt efterblivna as
Du säger att du är bätte än mig och att du knäcker mig
Men shit tjejen lek inte gangster vad är felet med dig
Jag tar inte åt mig för jag vet att jag har talang
Medans du din nolla har IQ som en vattenslang
Såg ett enda rimm i din kassa text
Du fick ett försök att knäcka mej men jag viftar fortfarande på svansen.
Du klarade inte att knäcka mig och det där var sista chansen
Du är oskuld så du runkar och tittar på när dina vänner har sex
Sluta snacka skit för jag knäcker dej på mitten som ett hundkex

Vote först till 7 !
Berätta även lite lätt varför du just väljer att rösta på den personen
släng inte bara iväg kompis röster!

ciao!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-27 18:18

vote:hunden

sköna dissar

FUck

2006-09-27 18:22
Tackar mannen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-27 18:36
Åsnan nej ansträngde mej mer denna gång!
Rappare

2006-09-27 20:17
vote peppe diggade hans rader

2006-09-27 20:21
vote Hunden
Work with me or work for me, that's the way it goes.

2006-09-29 17:47

VAFAN HÄNDER I DENNA TRÅD??? HUR FAN KAN MAN RÖSTA PÅ HUNDEN ???...öhm uprepning han säger "mig" 5 gånger ?? helvete...iq som en vattenslang..de va bland de sämsta chyperserna jag har sett "parre" e kompis med hunden säkrt och papabeat...vette fan de e väll nått sånt där också, jag e polare med peppe och röstar på han för att hunden e skämmit dålig... skulle fan vilja battla han för o se hur mycket jag vinner med....7-0 lr 7-1... pEyyS!

Vote:peppe!!!!!

Fuck

2006-09-29 18:20
Vote: Hunden . skönast
allt är ju ett brott ?

2006-09-29 23:33
simpski , jag känner ingen av dom och ingen av dom är mina vänner heller ifall du trodde det!

Ifall ni inte ska vota så behöver ni inte heller skiva att jag är dålig osv , detta är min andra battle..

2006-09-30 15:34
5-5 fattar nte asså .. mina rader knullar hunden .. skrev det på cirka 6-7  min..
fuck off
helt otroligt .. detta förklarar bara hur många dåliga rappers det finns på whoa..
tyvärr grabbar men asså larvigt !!!!!

2006-09-30 17:27
huden du suger kuk det var så jävla värdelös, fyfan
det e bra peppe fortsett så ;)
VOTE: PEPPE DJIIIIE :P
To the Djiees :P

2006-09-30 23:46
Junior bara så du vet så är jag INTE någon jävla rasist du har sagt vad du tycker om mej räker inte det?

2006-10-01 13:21
VCR Japp han van men du måste vara efterbliven du är 17 år men kan inte enns stava "sopan" jag tror att du la det där inlägget bara för att några andra tycker att jag är dålig , get a life!

2006-10-01 13:38
HUNDEN DU SUGER ...stfu !!

2006-10-01 18:43
Aaa visst efterblivna sopa!
Men jag flera före dej så du din värdelösa skit får vänta!

2006-10-01 20:09
LOL, ni är ju alla sorgliga, "-han hade visst kassare rim än mig" "- nää, det hade jag inte alls!"

seriöst ungar ni tar ju allt på för stort alvar, ni ligger på mer eller mindre samma nivå, men på en 10-skala skiljer det la 0.2 eller liknande...

sen anklaga folk för rasism och skit är ju bara löjligt... sen har inte politisk läggning något med hiphop att göra om ni tror det... för övrigt så tror jag att om han hade varit rasist hade inte han suttit här och skriva skit, tror nog snarare han skulle sitta med resten av blöjjorna på korvmojen och dricka 3.5or och gapa "seig heil" när ingen ser...

1. Flerstaviga rim
2. multirim
3. dubbelrim
4. jämna rader (flowbara rader)
5. kunna lägga vettiga dissar
6. förstå metafor och kunna skapa egna
7. Lägga av att gnälla som om det vore jordens undergång

lär er dessa saker sen kan ni börja battla seriöst...

till slut... ord som "kungen" och "elit" ska ni vara väldigt försiktiga att använda...

hade röstat hunden fördet acceptabla svaret på :

Jag ska också dra snart och se på när nåra polare knullar på din flickvän.

Du är oskuld så du runkar och tittar på när dina vänner har sex

peace
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada

2006-10-01 21:07
nAdAwg .. passa. dig asså ... .. sluta leka bra ..
snacka inte om nivåer.. vart ligger din nivå då ???
PINSAM!

2006-10-01 21:27
HAHA SIMPSKI TyST TYST DIN TRÅD, 50 personer skriver att du e keff du suger kuk alla kolla tråden han battlar i ALLT NÖDORD DÅLIGA RIm

2006-10-02 11:42
Lil_JB va i helvete snackar du om din schitzofrena hora, visa mig gärna tråden? jag har ALDRIG battlat i whoa HAHA fyfan nu skämmer du ut dig!!!
Fuck

2006-10-02 11:43
Lil_JB  hahahaPINSAMT?
WTF

2006-10-02 17:14

lilla peppe,  måste en domare i friidrott kunna görra det bättre än deltagna? nej, men om du nu knä'cker så himla hårt så skriv ltie vettigt istället och lär dig ta konstruktiv kritik... sen kan du ju kolla mina föregående battles så kanske du lär dig ett och annat?

peace

och ska jag bedöma mig själv så ligger jag nog på en 6a om jag får bedömma mig själv... anser mig lite bättre än medelmåtta i alla fall... puss hej

Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada

2006-10-02 19:10
Vote: 16Rader ;D
Vilda väst!