LOL, ni är ju alla sorgliga, "-han hade visst kassare rim än mig" "- nää, det hade jag inte alls!" seriöst ungar ni tar ju allt på för stort alvar, ni ligger på mer eller mindre samma nivå, men på en 10-skala skiljer det la 0.2 eller liknande... sen anklaga folk för rasism och skit är ju bara löjligt... sen har inte politisk läggning något med hiphop att göra om ni tror det... för övrigt så tror jag att om han hade varit rasist hade inte han suttit här och skriva skit, tror nog snarare han skulle sitta med resten av blöjjorna på korvmojen och dricka 3.5or och gapa "seig heil" när ingen ser...1. Flerstaviga rim 2. multirim 3. dubbelrim 4. jämna rader (flowbara rader) 5. kunna lägga vettiga dissar 6. förstå metafor och kunna skapa egna 7. Lägga av att gnälla som om det vore jordens undergång lär er dessa saker sen kan ni börja battla seriöst... till slut... ord som "kungen" och "elit" ska ni vara väldigt försiktiga att använda... hade röstat hunden fördet acceptabla svaret på :Jag ska också dra snart och se på när nåra polare knullar på din flickvän. Du är oskuld så du runkar och tittar på när dina vänner har sex peace
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada