Staden Man Lever i ! [cypher]
minst 8 rader! inlägget editerat av DinKritiker 19.9.2006 08:22
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Yo, lyssna på mej, uddevalla, det är staden som har allt Hasselbacken på sommarn & kampenhof när det är kallt Jag älskar min stad, den har det mesta Alla gillar att festa,därför äre den bästa Sticka & bada, skeppsviken eller landbadet Spana in brudar & softa i havet Men nu äre änna kallt, så det är coddan som gäller & på fredagarna, det är då det smäller Festa hela dagen lång, & sen käka go mat Pingvin är godast, Nog om mitt tjat Uddevalla, sveriges bästa stad Liten, men ändå bäst, ska vi slå vad ? =) Päys:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag lever i Åkersstyckebruk En jätteliten by som suger jättemycket kuk Och om jag träffar en brud, ja, då ska jag släpa hem dej Ska jag förklara simpelt var det ligger så säger jag Världens ände Alla jävla mobboffer hänger nere vid korvtjosken Det finns inga fina brudar här så det är bättre att kyssa golvmoppen Det finns aldrig nån ute på byn och jag är den ända hiphoparen Och ska man snacka med vänner!MSN! Vikka e inloggade haha
Så puttinuttigt.. MEN DET ÄR FEEEEEL!
Sätter mig i bilen och börjar crusa runt, Precis dumpat tjejen som bara springer runt.
De e de som e bra att bo i malmö stad, finns många fina flickor som ger en varje dag.
Malmö stad äger, ja vi fuckar alla städer, När vi kommer sammans, e vi bättre än usama.
Rosengård till LÄ, Hör va jag säger, ta på er bling bling oo fin fina kläder.
Så drar vi till prive o letar upp en tjeeej, baxa hennes gump sen sväljer hon min cum.
De e så vi gööra här så akta dig jag svär.
För Malmö har de mesta, på Holma ska vi festa o på Gullvik ska vi testa, att röka de mesta.
Så om ni vill slåss, så kommer värsta gangstrarna förstås.
För här e de öga för öga tand för tand, och Aps platta e den bästa för fan. Lite flipp skrev ihop ngt snabbt
v-tuna stad 186,v-tuna stad 186 yao dax att lägga en tråd i denna chypern om min stad, vi delar på en choklad spelar upp en balad, ställ er upp mot mej och det blir en levande charad, för jag har vassa blad,du ligger snabbt i ett blodbad, för jag lever i en spykad stad cuttar dej snabbt med en stav, slänger ner dej i vårat ruttna hav , ditt tjat gör så jag får sko skav , våran stad våran värld, du e mobbad så föll med på min färd! aaaaaighhtt!palla! någon som vill dissa mej!? :)
skövde är en jätterolig stad kom, vågar du slå vad jag har en jättecool rad som handlar om skövdebad ey bre, yao sluta tro dig fan tror du e häftig va men jag han man som rann och brann du går tebax o jag går fram Yeah! Whoa! Uhh! Fakk you fan
Master of Irony
Ok ja bor i falkenberg, världens fattigaste håla // Men så här e de.. ja e beroende av cola // Ibland dricker ja spermier till mat o lite bajs // Kiss till min dricka o de e riktigt nice // O juste.. om FBG ja de suger kuk // Man kan festa, men ingen jävla fin brud // Alla e fula förutom ja, ja e snyggast i världen // Om du ser min kuk bäst för dig, BÄR den // Börja suga gör så det duga, smyga in i byxorna på mej // Du får bara svälja om du är en het tjej // FGBs lagar o tror att dom har allt // Socialen o hela whoa , sug min kuk o tare kallt // HAAHa
Skånes finaste stad helsingborg jag är ute på gatorna o svävar över alla torg går till hamnen snackar o chillar känner den goda lukten på gröningen av folk som grillar checkar ut över de feta havet till damnark går till tropical beach vid palmerna o sandmark tar en cola o en macka på alexandra o ba softar det är så jävla najs, prova på , man har ej så gött alltför ofta
1338 one step over
Promotor
2006-09-30 17:12
Bodde i gbg men lämna shittet för noll fyrahundra sjunoll lämnade allting bakom mig för nya hundar och brud koll kolla runt på stan o min kuk är snus torr, jag tar en fin bång casanovan e här och fixar brud som ger mig deep throat växjö e är så gammaldags att pistoler ersätts med slangbäller och vi framställer staden som het, pga allt som vi antänder vi har fina sandstränder och massa skog i hela länet och jag skiter i vad ni säger, växjö är finare än era städer!! hehe snabb session biiaatch! PHEYS!
Söderort! ingen stad, men där jag lever! Vi lever stolta för dan i söderorts stan! ingen tvivel på att vi slår brats, tar deras cash och klöser nästa fitta som cats! Vi är föraktade och missuppfattade, men ni ska förstå att vi älskas endå från topp till tå! syns lite här och där när festen hålls där du är! och festar tills vi somnar i buskar bland blommor och bär! För vi är från söderort, tro mina ord när jag säger att varenda lilla person räknas som stor, och vi håller ihop trots knivdåd och mord!
Fuck
surte stad är där jag lever 445- här har vi inga problem nej- deprision är ett minne blott- här lever vi inte flott- men vi softar i livet-
inte massa alkohol- vi tar till vattenpipan- å e d nån som jävlas NITA HAN! stolt över min stad- som palestina över stenar- springer runt i skogen välter träd å grenar- skolan är ett skämt- vet itne vad som har hänt- men livet rullar på- d är d ända du ska förstå- haha ^^
:)
I min stad, är nog inget som det borde vara// åk iväg 20 minuter och kom alldrig mer tillbaka// hursom helst, hålls ändå en schysst profil// finns nog inget ja vill ändra på, iaf inte tills vidare// dom flesta här kör nog på med etanolbilar// ja har själv mycket roligare med hembyggda lådbilar// man kan glida runt dra sig bort ner mot centrum// fan min stad is the shit, sug på den du!
ÖSTERSUND Wasup Östersund? De e Görda, måste halla till Jontish o TBL Händish TGO? Ni vet de blir softish me er sen Shoutouts till TRV, Peppe och Joker, men Dissa inte, propsa, för steppa å ni åker på däng Props till Zero, Karamellkungen, är inte godissugen, mer rimsugen Big up till alla studentföreningar på Wargen fast jag inte blev inbjuden Peace till alla som lyser upp staden, alla målare och graffare Men watch out för snuten, akta ryggen, sårom inte haffarer Att hata politiker och ogilla partier har varit min policy, men Måste ändå säga lycka till till Big Banana, fortsätt med politiken Fest på g i Lugnvik, men akta snuten för dom tycker de e dumt att skåla Ett stort hej men även ett fuck till alla brunflobor, va händer i Brunflo-hålan? Peace till alla tjuvar och till andra som känner kärlek eller kanske snuthat För när snutarna gör som dom gör, klart att varje förortskicker blir skjutglad Tar tillfället i akt och hollar till alla mörnare, blazare och weedheads Wasup? till alla som diggar MVN, men även till alla som tycker de e skitkefft
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Vi snackar falköping, rättare sagt vi sanckar WTN Fi vår se vem som lever sen när vi fyller Cd-ställ Vi har nordens längsta strög, som vii Crooozar I Och jag sitter i fram o min bror kör sin Stooora bil Vi har rondellen här alla blattar chillar o spottar frön Vissa jobbar svart, andra säljer, o typ jobbar grönt Sen har vi parkeringen där här alla rassar o nassar Där är dom övervigna, de är bara kassa som platsar Vi hänger runt lirar boll, å sen håller vi yxan rakt Fucking raggar stad, mannen jag vill flytaa snart :)
Highfive anyone, anyone?
Södertälje, vi snackar SÖDERTÄLJE vad fan har vi här som inte finns nån annanstans?// 78% fjortisar som inte tilltalas med namn// vi har hårdrockare, rejvare, rastafari o groupies// från det ena till det andra vi har världens coolaste lodis// en lodis vid namn tummen, tandlös är han också// "kan jag få låna en tia" är något man tolkar som hans motto// men också ett välkänt köphus vid namn kringlan// torekällberget, och sydpoolen vår simhall// ja det finns det mesta, 85 tusen i vår stad// så ta pendeln till södertälje, o hälsa på någon dag// peace! passar på att informera om att 2 album är på gång!!
Att ligga vid vänerns strand med en jolle i min hand, bara glassa på beachen och bada i dess vatten. Läckö slott e den andra skatten, dra runt där på natten e inget för den klena katten. Det spökar säger dom. Jag har vart där, och spökena kom. Eller va de jag som var för bäng? Så va de nog....vakna 2 dagar senare i nån annans säng. Drog till systemet och köpte bärs. Bakfull som få, vilken jävla pärs. Men det går allt att råda bot på. Bara låta ölen och jollarna i stadparken slå. Glider in i dimman och drar ner till framnäs. Där e de drag och jag blir bjuden på gräs. Håkan Lind dyker upp med en jävla fräs, tar med mig till cellen för pisseprov på kvällen. Staden är Lidköping...kom hit och röj...utom på vintern....då e de inte alls sköjj :D
The man with the base just walked in, and hes spitting it down on the floor!
yoyo jag bor i en liten stad en sliten stad den e lite bra tycker jag och varje dag går jag till min school jag e fett cooooool whatte fuck fooool i be on the purple shit och om du kommer din bitch så kallar jag dig snitch jag dealar crack så ja e rich jag knullar din brud med min fist ja visst, du tycker det är trist men du e ful de e kul kom inte hit o gör nå strul då får du en bul-a eller kanske en kul-a yeah nigga kill your ass i need my cash fast bazz brass kass lass fast lasse åberg med grå färg låg nerv yeaAAH
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
yo yo ja bor i enköping stad fett me hasch blad ja har en rostig bil som jag äter upp me gammal fil ja glider å raggar på vårat torg kommer ni inte hit e de eran sorg vi har även en rapper som heter rickardJ han är som vår kung när han äter mickstativ kaxxa inte för han har en utzi i byxan men om han har glömt den får du smaka yxan!!! bOO yAAAA
EEEY!
ååå malmö det är ingen ö det är ett land men inget eget land utan ett sand land mitt hjärta står i brand för vårt sandland vi har inget samband men 3 bra rockband jag har en guldtand ja slår dig med min hand
EEEY!
fan måste skriva en till yeah yeah det är jag igen min vän min friend jag är känd du e bränd vad ska du göra sen jag kommer du blir dödad dina kläder blir röda jag är mördarn,skördarn kalla oss störda vi blir rörda nu ska du få höra i ditt öra trummhinnan kommer finnas, spinnas linda den i en binda ditt blod kommer rinna för i min stad finns ingen lag ja e fettbra lätt lat fett mat som på donken stonken jag dödar dig med bonken ronken på lången hör du sången? ditt lik hittas i kartonger du kommer tjäna ångest när du blir fångsten som en fisk du är inte frisk du får åka puckel pist ja visst jag är över ditt huvud som en list ja precis.
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
InHo stegar in och har precis fått rätt ton L K P G ! linköping noll-tretton Sveriges 5.e största stad men ändå sveriges bästa uteliv jämför du med din skithåla så kommer ni att utebli Ågatan mitt i stan där humöret är på toppnivå sverigest bråkigaste gata faktiskt fått sitt topprekord så skiter i att texten här inte blev så hård och bra men ville bara nämna det att ingenting slår våran stad InHo LKPG!
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"
Vi från Västerås vet hur dagar ska tas men det är inget som går upp som att hata på saker Västerås, vi är bäst på att skryta och rappa håller du inte med oss så ska vi strypa din farsa Här i Västerås så är det alltid fest dagen runt det är fanimig aldrig pest så ta det lungt Alla älskar varandra men vissa tycker kanske att det vore bättre om vi satte dit cykelmannen
"Jag kom ihåg att jag bara glömde ditt namn"
Jag och luffarn bor i helsingborg. De e värsta dött ja lovar, typ som GA torg. Ingen sover om natten, vi har inte ens sängar. För vi har itne råd, allting andlar om pengar. Bor i ett ghetto på GA, är så jävla besviken. Jag säljer min själ till svenska hiphopmusiken. Jag hänger här på whoa, som stolt datornörd. Jag har inget annat liv, ja jag vet att jag e störd. Helsingborg, o helsingborg, du vackra stad. Nu ska ja och luffarn ut på gatorna och orsaka blodbad.
inte råd* Handlar om pengar* annars var det korrekt :p
Bor i abslout finaste Dandery/ här är alla trevliga, ingen har groov attitytyd/ Man kan ta tunellbanan från mörby 10 minuter till stan/ Bara softa chilla med polarna ta det lungt hela dan/ Sen när kvällen kommer är det dax för fest/ alla vet redan att rika barn festar bäst/ Det var 8 rader om min favorit stad/ bara blotta tanke att bo här gör mej glad/ :) Lukki
=)<br> <br>
Ja visst droppar nu fett om min lilla skithåla/ En ledtråd: De är inte i Sthlm där alla e svinsnåla/ I Jämtland, ja juste det är ta mej fan Östersund/ O grannen min har nyss skaffat sig en dialekt o är störst i lund/ Har nyss köpt en hund, en fet jävla pitbull/ Åker skidor varje dag o får kallt jävla fittknull/ Sura Jämtläningar kan nog visa hur man dricker sprit/ Det är så jävla kallt att jag har egen vulkan jag doppar fitter i/ Nionde raden om stan ja bor i, knarkar i, stoppas om i/ Varje dag, vakna snorig, sparken fin, o droppar strong skit
Södertälje, staden där ingenting händer/ staden som man inte minns vänner/ man hatar alla som rör sig, rena rama döden/ fylld med lika mkt skit som i röven/ finns inte mycket att säga om denna skithåla/ hopp o spark, som i en jävla rid-skola/ inga bra rim, men jag beskriver staden jag lever i/ fuck tälje, fuck staten och hela rederi't/ vettefan vad jag skrev men det funkar iaf :p
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
kristianstad är skit ja en jävla håla // alla människor tänker på sig själva och är snåla// vi har gott om fjortisar som tar vad dem får // sen har vi nosabys egen flickscout kår // kristianstad är stället där ingen är ute // för alla är ju rädda för snuten// för i alla hörn ligger uteliggare // och staden där bedragare är tiggare // lycka till och vara lycklig i denna staden // för du kommer inte ha något och göra om dagen// moppefuckon som drar runt som jag var liten på cykel // men här snor alla dem så dem har ingen nyckel // så om du ska skaffa moppe flytta till lund // köp en moppe där o fly till öresund // tågen går ofta men aldrig någon graff // varje dag står jag på perongen och blir paff // att man ska behöva göra allt själv är ju skit // jag ska såga ner skyltarna så ingen hittar hit// om du drömmer du flyttar hit så åk tillbaka // annars ska du ur din mardröm vakna //
4:20 KANRK
en liten hamnstad oftas känd under alla// jag menar sthlm gbg, men vi snackar uddevalla// från DB i norr, till gustavs berg nere på söder// en fett liten stad men ändå vet resten hur vi gör de// alltid lika sköönt, kanske lite halvdött// men shieet maayn, ändå gott om lammkött// som martin högre upp sa, lite trist och sviinkallt// men helg dåräre fest och vi hinkar iskallt// för inget sätter sig upp mot våran egna stad// när vi börjar på andra jag då har andra hela kvar// jag menar kung gatan terminalen mitt i centrum// när man softar kommer fett me minnen om tider man hängt runt// slå en hand upp i luften, för jag ska ge er ett sant svar// u-town sveriges framsida och äkta hamstad// du vet ingen bringar mer en min stad, alltid fest lust// så fuck that shitt va som är inne här har ni västkust!! lite free liksom tyck va ni vill de är bara lyric !
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Den lilla staden, Även kallad Uddevalla Hela tiden är det fest, för här super alla ! Ibland är det dött, Men det händer aldrig För om det är det, så vänder det alltid Glassa på sommarn, med polarna i solen För våra sommrar är mest storslagna i norden En cigg i sin vänster & en öl i sin högerhand Man ligger där & röker & så söker man För det finns gott om bitches, i våran lilla stad Fest hela tiden ! För vi sågar inga dar ! hahahah =d
Det är västerås som är staden där allting händer // Staden med alla fester, yes vi super hela kvällen// Glider ner till lögarängen, badar och röker vattenpipa// Det är västerås som är staden hoppas alla kan begripa// Alla dagar är värda i våran lilla stad // Vad man än gör jag lovar man är alltid glad // Avslutar sommaren med en fet lokalfest// Jag lovar er alla västerås är staden som är bäst//
Ok då var vi framme i salastad/ Litet o tråkigt o var dag är en vardag/ Vi har 2 vattentorn några affärer o en silvergruva/ Månsans bajsvatten o några snygga brudar/ Här händer ingenting o så är de varje dag/ Enda gången de e kul är nör man får studiebidrag/ Men snart e de nyår o då e de drag/ Om du harlust kom förbi vår silverstad/ Skrev de snabbt men palla skriva bra textom en keff stad =)...peace
Konse''
keep em comin ! :D
Japp jag reppar mitt kvarter å jag kommaa från övik Antingen e man fattig eller dörik , det är ganska stökigt På gator å torg, å ute på landet ser man en gödning Bönderna står nöjt å tittar på skörden å slänger än blick mot fittan i köket Hon står å lagar pärern det här är ingen battle bara ren kalla fakta Men nu måste jag gå för det är dags att slakta kalva Äh skämt åsido ja bor inte i bushen , fan heller att jag tittar på kossern Jag bor i gullänget kom gärna å hälsa på , men nu ska jag helst gå
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
keep em comin!
Aight, jag ska berätta lite om mitt älskade östersund staden är chill, går till badhusparken o tar det lungt en stund morgonstund har guld i mun, iaf här i vinterstaden där man mitt i shabraket hittar underbaraste kebabbaren där alla samlas för att fyllekäka efter en kväll på club seven Fan, min födelsestad är ju just heaven Mitt i storsjön, finns det som vi själva kallar skönön Frösön, här bor alla som har hög lön, nejfan, skit i kontot bara du har skön stil tur för er att hiphopen är en del av mitt ö-liv hehehe, nice topic martin:P
Haha tack :) sköna texter nu ! Flera !
kommer in igen för att beskriva s-tälje med nya ord södertälje har massa kassa rappare/ som knarkar, hasslar och är värsta skit-snackare/ mordhot och skit är förfan vardags-mat/ man vänjer sig snabbt och viftar med rakblad snart/ en stad där känslor inte existerar/ som vartenda mord blir preskiberat/ fuck 8bars om sveriges absolut sämsta stad/ har fått massa skit men tro mig, jag hämnas snart/ Peace
Sötnosarna Represent! "Klart att hiphopen dör ut när alla sitter och hatar" - Fronda
Skövde är staden som finns i mitt hjärta, staden jag alltid kommer hålla kär/ Den underbara staden utan smärta, men tyvärr wannabe Stockholm den är/ I Stockholm där bygger dem ett stort och fint resecentrum, då bygger vi i Skövde ett också det är ju självklart/ Norrmalm, Vasastan och Östermalm finns där i Stockholm, då byter vi namn, det är ju uppenbart/ Där uppe har dem arlanda, där går det flera hundra plan om dagen/ Här finns "Skövde flygplats" mitt ute i bushen precis brevid kohagen/ Här i Skövde har vi inga problem, alla känner varandra väl/ Men ni 08or har fullt med uteliggare, mobbade barn och ni har fett med besvär/ Här i skövde tar vi våra vackra promenader i Boulonger-skogen, men i Stockholm är Boulonger-skogen mer som en smutsig park/ Där alla tuffa 08or sitter och trycker i sig sitt knark/
jag droppar bomber som hitler
this is enköping Lyssna på mig enköping ingen vidare stad Kommunen skryter om parker men det gör ingen så glad "Bästa kommun vi har finaste skolorna" säger varenda rektor Fattar inte vad dom snackar om för jag har aldrig sett nån De vill tro att enköping är som värsta paradiset Med massa o göra men det enda är leta efter grisar Vi har många pizzerior, frisörer och rondeller Och det är nog anledningen till att varenda turist vänder För det finns inget att göra i denna stad som jag kallar för by För när man tänker efter så vill jag till en storstadsidyll
http://www.herrbitter.blogg.se/
Jag ska berätta lite om Lule, min hemstad/ Inte i söder precis men funkar ändå skitbra/ Finns inte mycke å göra drar kanske på hockey nån dag/ På läktarn äre ofta ett förjävla bra drag/ Från Hertz till Bergnäset är dom flesta olika/ Det är avståndet mellan fattiga å rika/ Samma gamla affärer i stan det är så nött/ Synd att det ska va så jävla dött/ I Sunderbyn å på Örnäset är det 90 procent spännisar/ Och till Luleåkalaset kommer endast bögkändisar/
Twee, Twee Yo mitt namn är Emil P, jag gillar att slåss så akta er!
många softa
http://www.herrbitter.blogg.se/
jag bor i sundsvall och är 15år// en vanlig snubbe med 10 fingrar och 10 tår// litte halv tråkit ställe men det är bra// fast en stor arme har vi och ett bra försvar//
http://www.znapmusic.com/myntah/