OJOJOJ grabbar.. bra mycket mer aggresivitet i den här battlen asså.. SKÖNA JÄMNA RADER AGRESIVT bara känner hur ni skriker ut skiten RIMMEN okej kanske inte dom bästa men nåra riktigt sköna fanns det allt.. "Har fått tips av dom stora, Tack,Jimsey,InHo Och mortalis" hehe martin.. tack tack.. :P bara med den raden borde du får min röst.. men gäller att vara opartisk. Martin: bra mycket bättre som sagt var än förra gången.. behöver inte ta upp allt för det vet du.. du hade i den här battlen lite mer avkopplat och inte tillräckligt aggresiv attetyd jämfört med rejjvarn. dock hade du ett par sköna rim och rader. "din flickvän sa att jag var skicklig med fingrarna mannen du ger skugga på sommrarna och värme på vintrarna" Rejjvarn "Jag vet att det är tack vare Mortalis o alla som du kan rimma Ungefär som förra året när dom fick lära dig simma Skitsamma är så jävla trött på allt ditt ljugande Säg va du vill om mig föredrar ändå din flickväns sugande!" Klockren motkommentar.. bästa jag sett dig skriva nånsin här på whoa.. grymt aggresiv attetyd genom hela texten.. VOTE.. Rejjvarn får min röst.. han har chansen att svara och han gör det på ett mycket bra sätt.. många rader är hos er båda lite så att ni talar emot er själva men ni skriver mycket bättre än första battlensen man såg med er.. stay sharp.. PEace /InHo
"Dansgolvet Är Till För De Som inte Har Råd Att Stå I Baren"