I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Multiply vs Saize

Vår Hiphop - Battle & Cypher

2006-07-26 20:24

Multiply vs Saize

Okej jag tänkte inleda den här dissen men lika stor slagkraft som Bush efter elfte september/
Du är som Vatikanstaten jag är som alla andra samlade länder/
För det här skulle kunna liknas med krig, jag är Europa, du är en Afrikan med hiv/
Mannen jag fattar inte varför du fortsätter, hela du luktar som en kloak, och sen kommer jag döda dig lika många gånger som Kenny i South Park./
Det är en gåta för mig hur du ens klarar att försöka, shit jag kommer dina drömmar länge hemsöka./
Det måste finnas en anledning till din töntiga självrespekt./
Jag menar hur kan man leva med sig själv om man kom till genom en våldtäckt./
Hur mycket behöver jag egentligen försöka, behöver jag vara listig, vad fan kan jag vänta mig för motstånd av någon som var född gjord och uppväxt i Red Light District./

2006-07-26 20:49
Jävligt jämnt :)
båda mkt bra texter men men..

Vote Multiply
Lyricist

2006-07-26 20:59
båda va faan rätt bra men pga av lite tyngre punshlines så tycker jag att saize vinner den här..

skulle faan va najs om ni drog lite mer mot varandra för det här va grymt jämt
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...

2006-07-26 21:48
Saize hade grym start men sen va d inte lika bra..hade du forsatt så hade du fått min röst, men Multiply var jämnare och bättre!

Vote Multiply
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet"
/Leffe

2007-05-22 16:07
Vote: Saize, grymma rader ;)
Du är ingen rappare, du är en ful guzz // Som ridit så många kukar att din röv ser ut som JULMUST //

2007-07-01 23:32
jävligt jämnty båda var braa bra texter bra rim men saiZe hade lite bättre p-lines men bra jobbat ändå multiply
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.