Plumi vs wendero
just 4 fun wendero, varför ska du behöva skriva/ jag får lust å sluta av ditt namn..saning utan att överdriva/ börja inte gråta.för det är mycke kvar/ efter denna text, undrar man om jag får nå svar/ bli våldtäcksman/ ända sättet för dig å få fitta/ jag är sann/när ja e klar me dig.kmr ingen våga titta/ kom å ta mig, ta me dig ditt gäng/ beda nytt lakan,nästa station blir din döttssäng/ gud ångrar din kropp som han konstruera/ du är en faget mannen,det behövs inte diskutera/ lämnar dig som scarface med ett ärr/ vrider din nacke..ger dig livstids nackspärr/ i give it to u harder tha u can expect/ wright your shit now but not somthing u´ill regret/
Plumi-Hit´s U Hard Like A GunShot Backlura-records
Okey mannen, ska lära dig en regel för att få battla skriv ett inlägg i Gästboken först och ta någon som går att mäta Känns som att lillkillen bara längtade efter att få bli en gangster Blev sur för att jag tillrättavisade honom, så han tog chansen att göra slut på en eventuell kommande rapkarriär fast det är klart, snubben där var ju redan tappad isär Går inte att se hur många bars du la, orkar fan knappt läsa men P noll på pressen, det säger nog ändå det mesta Dina rader var ojämna, men tog en evighet som carola Du satt och funderade framför datorn, men fan colan läckte ut på tangenterna, rimmen blev störda, stackars dig om du trodde du skulle bli propsad direkt, för tråden är ju tom Alla bara väntar på att wendero ska svara och strimla dig vann igen, men det här guldet är blodigt och glimmar ej Okey, var glad att jag svarade annars hade admin blivit sur Klart du är välkommen åter, när du barnstolen klivit ur.
okej mannen du tror du döda mig me dedär/ kolla på dig själv,har inte änns nån karriär/ lägg ner battles, go sjung me kent/ du är 25 öre å spelar 50 cent/ fixa en mic,papper å penna å sen en producent/ och när ja såg din keffa text,klart ja tog chansen/ det ända du kmr rulla runt med nu är ambulansen/ det ända sättet för dig att få guld/ är att lämna riksbanken med en fet skuld/ bort från datan,ut å sträck på dina ben/ kolla på min show,närmare än så kmr du inte scen/ javist jämnför mig me carola/ jaf får iaf en PUBLIK att vråla/ en publik är det du aldrig kmr få/ när ja e på scen,i publiken kmr du ändå stå/ jag värmer upp nu,tar av mig min tröja/ ja dissar dig gärna igen,när du slutat me blöja/
klart som fan din publik vrålar för du gigar ju på dagis men jag får faktiskt folk att lägga lagen på is så du har tagit av dig din tröja, shit vilken charm fast jag är så het, att när jag skriver så går brandlarm Och du jag ville aldrig bråka, och inte köra rond två Men okey, när folk sett dig, då använder dom kondom du är så blind att du inte ens såg bröst när du ammade minns när jag såg dig stå och skrika, när din stil rammades du frågade om jag ville ha krig men borde varit latare varför väntade du inte på mitt svar, du måste vara hatare en sådan som bara väntar på att få någon att anklaga för att ha dissat en, men fan nu blir det pannkaka Känner mig inte dissad, för kent är ju din idol sparkar skiten ur dig bara för att få höra dina vrål Okey mannen, nu kör vi först till sju inga fler ronder för då slutar det med att måste bli matad, med sonder
först till sju som jag skrev i sista raderna, rösta.
jämnt som fan:P röstar på wenedro för att ja gillar rimmen mer..Men de e ju en smaksak:P Skit bra rader båda två:P
PLUMI DÖÖÖÖDDE DIIG DÄÄÄR PLUUMI
M16 And Plumi We are only doing this for fun/ But if the sky is the limit were heding for the sun/ BACKLURA RECORDS -B-L-R-
shit din "kompis" e den som ger dig en röst/ han gav inte den för du är bra,utan som tröst/ du skulle va poäng lös utan dina vänner/ ja tar dig me stil,inte me folk ja känner/ En för alla å alla för en/ så kunde du sakt om du hade en äkta vänn/ du vänder dig till psykolog,för att läka såren/ för mina dissar bränns,ring brandkåren/ du tror du har fått beröm/ bullshit,vakna ur din dröm/ du e keff mannen så låt bli mej/ du lyckas inte me en låt,även om hade GUD som dj/ vem vinner?,de visar sig sen// dissa mig själv,ta inte hjälp av folk på msn/ du vet att ja vann skite,redan från start/ lägg undan leksakerna,dissa mig när du lekt klart/
men fatta lär dig hur man battlar. man kör inte beef, bara det att du körde en rond två är ett gravt regelbrott för fan inga fler ronder, fatta det. läs frågor och svar, fråga nån som vet. orkar fan inte med dig mer, och Qoban har bara dig på sin kontaktlista. det var en friendvote, 3-0 till mig. jävla loser, lär dig hur man battlar! hoppas nån admin tar bort den här battle när det är färdigröstat, för din skull alltså, du kommer se tillbaka på det här och skämmas så du blir röd av att du inte fattade reglerna ffs. 1. fråga alltid någon om den vill battla före du skriver en rad. allt annat är regelbrott 2. skriv alla rader i samma inlägg, inklusive ev. rond 2. det var regelbrott. 3. lägg aldrig ut fler ronder i samma battletråd 4. skaffa en motståndare, somsagt. ok, lär dig det till nästa gång så röstar vi klart här. eller ska vi säga 7-0 till mig och så ber vi nån admin ta bort den här tråden så du slipper skämmas? Nog bäst för dig, fast jag gillar att förnedra noobs.
upp... rösta nu så det blir 7-0 till mig, bara så snubben verkligen lär sig att man inte battlar som han gör.
ETT TILL PLUMI E DU SEEG ELR WENDRO DINA RIM SUGER FUCK WENDRO
M16 And Plumi We are only doing this for fun/ But if the sky is the limit were heding for the sun/ BACKLURA RECORDS -B-L-R-
haha. han vet inte ens hur man battlar, egentligen vinner jag bara på att han bryter mot reglerna. nu var jag sjysst och både svarade, krossade honom, och lät folk rösta. Han borde tacka mig, inte hålla på att leja folk för att rösta på honom. ni är så patetiska..
min röst går till Wendero, inget snack om sacken! (vill uppa mitt battle mot Spades lite så att det kan ta slut snart, så rösta gärna där om ni orkar...)
Det blir vad man gör det till!
4-0 alltså. bra att du hjälper Plumi förstå att man inte battlar som han gjorde här, riktigt sjysst.
eyyy suuug avvv mig bre..det är lätt för dig som står å campar på regelboken fuck alla regler .....e du man nog möt mig i stan å kör freestyle battle istället..så fåru se vart reglerna för oss
wow... gettowannabee! du får hänga bäst du vill med dina fjortiskompisar i stan. gå på mcdonalds, lär dig uttala shu bree, spräng hårddisken med porr.. jag bryr mig inte! Men ge fan i att försöka battla här utan att ens kunna det.
nah men dehär är inte slut/ du skriver massa regler.shit eru snut?/ för varje minut/blir du räddare än förut/ hedern kan du bevara/jag är snäll så du slipper svara/ men vi e inte klara/softa så ska ja förklara/ att du aldrig skulle lyckas som artist/ de längsta du kmr,är KISS nya basist/ gå ner på huk/ja drar fram min kuk/ ta på din söta peruk/för du kan inte bli mer sjuk/ jag vet att min diss bränns/ och det finns en gräns/ men den skiter ja i för du e ingen konkurens/ jag är ditt största problem/värre än eksem/ jag dissar dig me mitt eget system/ och jag har ett garanti/att du aldrig kmr bli/ något stort i denna industri/ Ni andra lägg er inte i,dehär är inte eran sak/ snitchen wandero är mer psykad än fångar i irak/ skriv inte massa bullshit,då måste jag vrida din nacke/ du tittar ur en hemlös synvinkel,skriven av steel å acke/ efter dehär kmr du inte sova gott inatt/ knullar dig kolla mina rader.lämna denna chat/ dehär är nästa som en debatt/ men jag kvitterar direkt,gör en enkel schack-mat/ vill du ha fred?/dehär är mitt besked/ ja kmr knulla dig för varje ord som du spred/ vill ni andra nått,ställ er i rad/ antigen dricker ja er som lemonad/ eller käkar upp er som chocklad/ mina meningar e fulla me ord,som båtar i en hamn/ FUCK ALLA REGLER,freestyle battla mig i nynäshamn/ efter dehär skite glöm aldrig bort mitt namn/ ja skrev rätt mycke, vill inte höra dig klaga/ dissa mig tillbax utan regler, när du läst klart din saga/
kuksugare ja bajsar snett på dina regler.. fuck antal rader,,ja skriver en fucking bok om ja vill till vem jag vill,,,,sug min kuk 4-0 fuck alla poäng å regler, dissa mig bara ,,,faget
känns som att du måste utöka ditt ordförråd lite, grabben. säg ett av dom där rimmen som inte var dagisrim.
just därför svarade du på den också;),, asså ber dig sug av mig,,,du är stöööörsta nörden
svarade på vad? fan snackar du om..
grabben du är inte bara ett barn,,du är dum också.. snällla tagga vidare..skjut dig själv
HAHAHAH KNULLLAD DÄR FEEEEEEL KNULLAD
killen e småbarn låt han va.. om han hade punkullor skulle han skita i reglerna
haha, det säger du som använder "fuck" flera gånger per mening och undrar om jag vill "träffa dig"... gettogettogettowannabeeee :P
skjut dig själv...vi startar en ny battle sen... skriver till dig när jag kommer hem...så får vi det undanstökat så kan du skriva reglerna
V; wendero
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
bara så du vet det så är det bara dom två första ronderna som räknas (egentligen bara den första).
ne det gjorde han fan inte..
http://www.facebook.com/pages/Coff/187962211219396 Copy/Paste if you still listen to real hip hop
Alla här är töntiga... men följ reglerna eller bli bannade
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen