double_bb vs anonymDM rond 2
double_bb anonymDM/BajtarE! att du skulle ta och battla / mot mig igen med en andra rond DIN TATTARE!/ så skulle de nog vara ditt största misstag/ och jag ställer dig i en svår situation / som shack matt å det är ditt drag/ anonymDM du är sämst / och du måste bajta rappare för att få en häftig text/ och mannen det är ju fan ingen / stake i dig precis som i lesbiskt sex/ gör som alla dina polare ta och böla och lär dej av mej,/ för jag gör dig och dina polare avundsjuka för all fitta brudar gav mej, och efter den här dissen! / så blir du utslagen och hamnar i sjuksalen/ för du slutar upp blodröd när jag blev sjuktgalen och sköt dig med/ skjutvapen om du tar mig i den här,battlen så slänger jag ju ut dig på/ minfälten och nu sitter hela Whoa publiken här spända som/ Bilbälten. och alla skrek KABOOMM!! ANONYMDM DOG OCH ALLA LOG!/ anonymDM villken anträngnig du har gjort 17 rader intensägande/ du var så "ägande" o dina rader var "jätte knäckande"/ jag vet att hur ja än vrider o vänder på sanningen/ så kommer lilla du att tappa andnigen/ hela ditt liv kan man se på funneist home video/ medans min chafför kör runt mig i min limmo/ du är så bra att du borde köra en duett med Darin/ kallar din farsa för tuff när hans verkliga namn är Karin/ sådan far sådan son, inte undra på att du är galen/ veteranen, skicka dig tillbaka till gay pride festivalen/ så tight att man kan jämnföra dig med lasse kronér/ asså jag pallar inte mer, ni idioter blir bara fler o fler/ med dina rader kan man tro att du går på knark/ hittade en idiot som liknade dig på en djurpark/ ger dig så hårt på käften att du förlorar alla dina tänder/ sen drar jag utomlands o vandrar runt på soliga stränder/ först den till 7! peace
Min röst går till anonymDM
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Vote: AnonymDM lätt starkare punches, snyggare rim och bättre struktur... Doubble_bb inget bättre att göra än att jobba upp dig, ingen börjar på top... peace
Hiphop är ingen livsstil, Det är en Hjärnskada
nAdAwG P15 såja såjjaa ;) men men fortsett!!
Burn bitch cuse you suck!!!
jag? kompisrösta? du kan itne din historia pojke lilla... :P
livet_cool P19 hehe men tackar nån mer som förstod det mer en jag men men UP!!
votar . bb lätt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
almhage P0 jag har sökt i forumen o du har bara röstat i två battels... båda gångerna röstade du på double_bb o dessutom kommer du också från Vänersborg villket double_bb också gör... och dessutom har du varit medlem i 2 veckor kompis röst rätt klart JA! livet_cool P19 det rader du hittade hos double_bb var det enda halvt bra raderna han hade skrivit... asså fan vad det stinker kompis röster här men men
stanken når fan västkusten... ja synd att det är som det är... :D
anonymDM P16 ja men VISST stinker det men läg ner så stinker det inte mera !! men men =)
detta är seriöst skämmigt, tyckte att det räckte med Production och det Crewet... jaja, orka med det här... puss hej
nAdAwG P15 vf backar du upp honom helatiden HAHAHA kompisröst håll käften nu skriv inte här mera om du vil nått skriv i gb sugg!!
ge bra o starka kommentarer nu varför du just röstar
Vote: Double_BB Motivering: Helt enkelt bättre...
4-3 till mej aja ceep on coming!!
du vet hur många mysiga diskutioner vi haft eller hur prod? :D och det gick en hel del på nerverna... :P
MEN FUCK OFF NADAWG SKRIV INTE HÄR FATTAR DU TRÖGT LR !!!
Tycker double_BB ska lära sig bygga upp svenska meningar på ett korretkt sätt först. Och hur du lägger upp dina rader är ju sorgligt. Nerjobbar att följa vart du rimmar, och om det ens rimmar. Mer träning, men mest av allt på svenskan. anonymDM lägger det mer cleant, kan tydligen svenska språket men inga överdrivet imponernade rader. ganska bra rim, men kan göras bättre. Träna, träna, träna. Utan tvekan går det här till anonymDM , finns ingen möjlighet att man kan rösta på double_BB om man inte är polare med honom.
CAMPIONI!
EN VETTIG PERSON DET FINNS EN GUD *skriker ut det på fjortis språk*
Rizmo P21 tack.. det är nog det vettigaste jag någonsin har hört här på whoa:) peace
Rizmo P21 mycket koskit o svälja för det du skrev hehe men ajaj;)
Aight, märks att okunniga personer langar röster här... AnonymDM knäckte doube_BB TOTALT , verbalt, sköna rimm från anonymDM, samtidgt som double inte hade nån struktur alls? Och hans rader va först så långa sen det går inte att flowa =/ sen har vi ju : sådan far sådan son, inte undra på att du är galen/ veteranen, skicka dig tillbaka till gay pride festivalen/ Den är väldigt knäckande :> Däremot hade du ganska bra teknik double_DD men min röst går till vote: anonymDM helt enkelt bättre rader
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
6-4 till anonymDM
anonymDM helt klart. doubleBB din text funkar bara inte, varken musikaliskt på något vis eller lyriskt, wack shit!
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
okeej 8-4 till mig... tack för alla som har tagit sig tid att rösta o kommentera:) peace
okej, men seriöst nu, en sista fråga till alla som röstade i denna tråd... på en skala 1-10 hur snygg är jag i bikini? :D
hehe så fult deta är men visst jag accepterar det =) ALLSÅ DETA MÅSTE VARA APRILSKÄMT LR haha men men grattis fickface o resten som rösta på mej B.I.G love to you all!! peace o dom som inte rösta på mej av ett skäl så rösta ni på han fast han sög men men peace till er med!
vissa inser inte när de blir knäckta och polarna inte räckte... :P jaja Big Up till alla som röstar seriöst!
double_bb.... kolla vad rizmo skrev:) du är alldeles på för låg nivå för att kunna ens vara närheten av mig... peace out
nAdAwG P15 anonymDM P16 "NE VI ÄR INTE KOMPISAR BARA VÄNNER " shieet värre en fjortisar KÄFT PÅ ER!
aa din mammas sjärt sen din syssters thihihi :o oj oj !!
jaa klart men din farmor går ju i första hand
double_bb kan suga pung tycker jag
Kan alla sluta va så jävla omogna på detta forumet? :|
jaja skitsamma.. double_bb är sur för att han förlorat mot mig 2 gånger irad... sluta bete dig som en idiot o ta till dig kretik istället
första gången jag håller med production i något ämne, lägg av med alla mamma dissar... sen Doubble_bb väx upp, lär dig svenska för guds skull... nee föresten, lägg av att battla... lägg av med hiphopen... kolla inte ens på något muskaliskt föresten av ditt liv så gör du världen en tjänst...
okej doubble bb vi battlade när jag va noob här och då van jag med 7-1 ser att du skaffat fler vänner nu.... men men jga har blivit bättre sen dess du har bara blivit sämmre och mer patetisk.... ja du annonym du har blivit mkt bättre och vinner detta utan tvekan tyvärr e röstningen avslutad men du får min röst i alla fall.... och till allt jävla fjortis snack här: Suck vissa växer aldrig upp andra mognar inte sen finns dom stackarna som inte fattar när dom får en lycktstolpe uppkörd på tvären och blir spräckta.... Peace
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
hehe sug bree=) HAHA:P
AnonymDM knullade dej .. orkade inte ens läsa Double_DD,s vote : AnonymDM
You can kiss my whole asshole!
vet att detta borde avslutas men, är bara tvungen att säga att i mina ögon så är man inte cool, grym eller vinner respekt för att man skriver "suga pung", hehe. det låter mer som min skitunge till granne har skrivit det där som är 8år. Shit! Skärp till er! så tråkigt att läsa dessa rader, ni är ju skam för alla andra killar i er ålder. guud, jag är så cool. blablabla.. tack o adjö.
"Bring your happy feet!"
haha shiiit att ens folk orkar skriva mer i den här tråden.... nu tycker jag att nån moderat kan tabort tråden¨ peace
Natthy F15 hehe NÅN som är vettig tackar och jag vet att du syftade på alla men om alla slutar skriva i denna nu så blir allt bra och anonymDM jag tycker verkligen moderaterna ska ta bort denna tråden!! peace hehe