I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

CoR vs Epa_mannen LLLAA

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2006-03-27 14:47

CoR vs Epa_mannen LLLAA



COR

Du knullade hästar, ja festar jag har fett glid fiiid wiid, skulle itne fatta om du vinner men de skulle va skönt o du o lillen försvinner, har ganska många vänner du klämmer som finnen i röven på jonas gardell, du har ganska ful cykel, va e de en monark typ eller en ful cresent. ja e iaf rik o köper mej en fet skepshult med styrbult. medans du wallar dina fula får o går med kassen i handen letar efter burkar som burkmannen har tappat.. du har inget liv glid fiiid wiiid, ja krossard ej som en bagge under sulan, lr som masken på kroken när fiskaren e i krokarna.. slemmiga neger.. a kallar dej greger...du har fan en epa haha de e fett ballt som typ killarna i ditt band som suger feta... haha de e fett najs sum hundbajs

Epa_mannen

> Omg shiii mannen walla ja svär. Du har mycket att lära, Att dissa mig i en rap låt är som att hitta en neger i en grotta. O ja svär ja e 15 bast ja kommer dissa dig ganska kast. om du kommer o säger walla ja svär försöker å så men du kommer alldrig nå upp till min nivå. Du kommer här i kostym och mittbena, skiter pengar och får vad du pekar på... Du har kommit helt fel o borde dra härifrån fattar du walla o så! Även om ja ej kan och skriver som en sagiiishhh kommer du bli ägd. Jag skiter i om ja köper monark o du skeppshult vi båda vet att jag o mina kusiner baxxar din cykel och pajjar din liiiif!


Till 7