battle 9 bars (swe) Double_bb Vs. InZaIn Double_bb: jag studsar upp på scenen och du får en rak höger när jag greppar micken är vår battle snart över inzain jag lever som en prins och du sniffar peppar i gat-hörnen det är så lite stake i dig att du liknar ett slakt-snöre den sista stunden i ditt liv ska snart starta jag hänger upp dig på väggen inzain och du blir en mänsklig dart-tavla jag skriver texter så snabbt att jag blir tagen i fart-kamera du är ett jävla fetto barn som knaprar kex choklad och har bara sex oralt med dig själv och du blir knäckt-totalt Inzain: yo, inzain glider in rappar ut o leker fin// ja, jag eldar upp daj i min vedkamin// du får svar på tal snabbare än drrive-in// hänger på mcdonald´s med alla dina hustlahs// men det dom inte vet e att du bara vill bli baxad// din röv e fett stor o din mossa matar kor// men tack vare den horan bor du där du bor// jag tror min jolle e kanke är drygare än yes// min syrra sa hon träffa dig föra året och har lettat efter din kuk sen dess// Kompis röster tas INTE emot!! Först till sju (7) röster vinner.