bobizzle VS doberman
DOBERMAN >yo >Här kommer sveriges nya stjärskott >Spottar rim å svär >Spottar sönder dig som ett gevär >Du tror du kan rappa >bara för att du kan lappa >ihop ord på ord som rimmar ihop >Men när du väl står på scenen >å darra på benen >Blåser ja ner dig från scenen >Dit namn kommer aldrig stå med på svenska sedlen >Du fattade inte hur ja vågade battla dajj >men det är inte svårt att skämma ut en gay >å om din text skulle rimma >skulle ja svimma >Din lilla wanna be Pingla >så dra tillbaks till kören >där du iallafall kan stå på rören. BOBIZZLE ey it was a long time ago// bob was on the whoa an battling a hoe// my maniger he say i´m not supose to say so// but who give´s a fuck// when i know that i like to get buttfuck// ey. i heard that u suck one-spot´s kock// so fuck u and fuck what u say// yeah bitch diss me, but i´m the one who got a bitch u gay// Okej låt mey nu ta lägga några svenska rader// först kastrerar jag dey doberman sen sågar av dina vader// dina ord Komer aldrig kunna göra en min// för innan du öppnat käften så har jag fyllt den med gasolin// jag tänder en sa som lyser ack så fin// fan hela jag e upp pumpad av adrenalin// så be nu din bön å sej dina sista ord// du möter B.O.B å du förvinner från denna jord//
du såg inte min värld som liten Du var inte heller upp växt i skiten. Kvar glömd i kvarteret ensam o sliten..:'(
|