bj_hoe vs fittapåsvenska Fitta... oj oj oj, här kommer den coola grabben// med sin fan club, De fula skabben// du ville battla mig, den största tabben// haha knockar ut dig lätt med första jabben// du börjar grina buhu men du ville ju ha bråk// vilket skämt battlar ut dig lätt med bara teckenspråk// slår ut dig så hårt att du skickas på ett långt åk// härifrån// där du kan sitta och pussa på dina skabbiga fån// blir så trött på ditt usla rapp att jag avslutar med slackt och vrider av dig nacken// haha ooojsan hoppsan nu ligger du på backen// jävla noob du var ju inte ens beredd på den attacken// bj_hoe är min rapp usel?? Mannen, titta på din text/ dina rim är obefintliga, som en dvärgs tillväxt/ inte redo på attacken? jag delar scouternas motto/ jag såg din text och trodde jag vunnit på lotto/ tjockis, för dig är varje dag fettisdagen/ sluta jiddra, innan du får en fet i magen/ you'r such a square, som en lek i hagen/ när jag börjat kan jag hålla på hela dagen/ man tycker att det börjar faktiskt arta sig/ snart är det slut, man kanske skulle raka sig?/ jag undrar varför jag ens slösar min energi/ Din tid har inte ens börjat och är redan förbi/ först till 7 inga kompisröster etc etc.