samo vs ak_47a Asså stäng ner dinna rim lexikon o kör ärligt// Men då kommer ju den aldrig denna battle bli färdig...// fan du säjjer att ja e kass du har ju själv aldrig skrivigt en battle så varför klaga på mig??// Efter denna battle kommer alla sitta hemma o skratta åt dig!!// asså nått e ju fel jag står här Hög och möter fel bög// asså jag pissar på dig och ser dig som en liten skithög// så Fuck You ur fucking bitch! u playing around Like u was ritch!// isåfall skulle man inte gå runt med halva byxer o skor// Mannen jag vet vart du bor!!, jag kommer o bränna ditt hus// Sen kommer jag stå o kolla på när det brinner och värma mig som om det va ett litet värme ljus..// Asså vakna och inse fakta ingen vill se dig rappa!!// du lägger en hel värs utan o få nått sagt du vet att du ger mig ett gott skratt!!// jag kommer stå och pissa på din grav alla kommer säjja att det e fel aa innan jag säjjer vem du é// asså du drömmer om värsta dissen men enda du gör é ju och fasna i klisstret// Fan du e inte cool för du röker utan filltret// du känner dig större när du går på mattan men när du vänder ryggen så står hela sverige o skrattar!!// Ak_47a samo, många rader skitsnack utan innebörd// även om du tatt på mig hade jag inte känt mig rörd. du rappar som om du vet vem jag e,trevligt att du gissar// mannen du håller inte i längden som män som sitter å pissar. du är en riktig gangster, står där hög å snårtar// du möter fel bög? ja, din pojkvän är DÄR borta. mannen du är fett puckad som en hockey särg// mendans jag är på din tjejs bröst som j.lindeberg. jag kanske inte är bäst och får inte alltid medhåll// mina rader kasnke är bra vänt på fel håll// men det var för att jag tänkte på samo när jag skrev dom.. vi kör det vanliga, först till sju.. lycka till samo!