Lina_vagina VS Norrlands_orginal Lina_vagina: >Att ja skulle skona dig bäst du börjar förhandla// >Av min hårda rader blir du ganska lätt förvandlad// >Du steppar mot mig de gör mig bara redigt förbanad// >Du kommer bli lika nere som alla satans söner// >Du brukar ju bara stå å jobba i alla gatans hörner// >Ska du föreställa rappar de e ju snobb du är// >Spela roll vad du säger ja vet vad ditt dröm jobb är// >På stans största bordel med de e som prostituerad// >Ja hälsar på dig en natt å din röv blir penetrerad// >Med en liten yxa då kan du känna på riktig smärta// >Till skilnad från dig spottar ja alltid skickligt de rätta// >Du e ju lika mycket underjord som en britisk >hätta// Norrlands_orginal: shit känns lite mesigt att battla en brud// men vi vet båda två att du tigger om kuk// att ställa sig mot norrland e som att själv bygga galgen// men efter att alla har röstat så får jag medaljen// desutom så orkar jag inte lägga ner tid// på att du ska få tillfredställelse i ditt under liv// skulle jag behöva sälja mig själv skulle inte tro de// men med ditt ansikte skulle jag nog rekomendera de// man behöver mer än bara nymfomani för att få leka// jag är som en finlands färja jämför me dej din eka// för att avsluta nu tänkte jag bara beretta att du// skulle få betala mer än din mamma för att få min kuk...