I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2005-10-11 00:18

Crillops Vs Fexy

Fexy - Oseriöst

Crillops va fan är de för jävla nick\\
lika snyggt som fettet som sitter runt din dick\\
din överviktiga jävla lyssna på mig och lär\\
lägg dig nu för jag plockar dig som ett bär
sluta kladda i trådar ditt satans lilla sär\\
alla kommer stå och skrattar när jag lägger ut de här\\
du gör bara bort dig förstå de din fjant\\
battla mig så faller du ner för jag är briljant\\
jag lägger mina rader lika tajjt som din morsa i ett underställ\\
kniper du inte käft kommer jag hem till dig ikväll\\


Crillops -

fexy din lilla horjävel hållkäften annars stryper jag dig med duragen,
han säger att i cybersex på msn och lunarstorm med kuken lång så bjuder dom på luder som kan suga som en nytänd bong
men jag har en riktig tjej jag ger hon pung mest mun sex med sin tungspetts hon är ung fresh o rider mig som en gung häst,
fexy skryt om dina rader gå ner till stan spela pajas o gör charader så snälla gå hem och dra ut din data kabel din lilla data nörd kanske vore gå utanför dörren och göra dig hörd?
så snälla försök inte battla håll dig hemma och räkna dina fräknar din lilla räka!
Varför Fexy, du heter ju niklas jag tar dig med mina bara händer o kvar finns inga tänder!
du vore inte rappa nå mera, äre micken i röven det enda sexuella du kommer få uppleva?
äru fett stöd får du se på järnrör klär dig som du gör använder ghetto slang wooooooord!
du är så ful du sitter på lan har du funderat att gå med i the swan ?
du kanske skulle prova gummiband på kuken för att inte komma första.. andra.. minuten!
fexy du har redan skämt ut dig själv äckliga sliskbög som förtjänar massa smäll!
du tror du får knulla mycke för du o dina polare är skit kåta men det enda du sätter på dina fester är mina disslåtar!


..... hmm crillops, grymming ^^ haha

Först till 7 röster- - - -

Hur mycke knark har du knarkat idag