Chuby Vs. Phat A
Phat A Jag tar fram min penna o skriver 12 bars/ efter denna ronden är det ja som står kvar/ du ger dig av för du har blivit knullad verbalt/ så spring hem till din pojkvän o ta de analt/ en sak, jag brukar ju inte battla mot kvinnor/ varför battlar ja dig när ja vet att ja vinner/ ja käkar upp dig som en pommes på sibylla/ följ ett gott råd o lägg micken på hyllan/ för vet du vad,? din nivå är vid mina hälar/ så snälla kom tillbaks, när du har tränat/ jag är inte beväpnad ja har bara en penna/ kommer bara stå o skratta när du försöker hämnas/ Chuby Är du den som står kvar? lilla gubben knappast/ vilka orginella rader, det är inte jag som har en andra farsa/ så bered dig på en kariär inom att tvätta golv/ jag kunde fan hitta en bättre battle på lunarstorm/ men okej, jag kan lägga micken på min hylla/ så fort som jag är klar med att knulla din syrra/ det mest patetiska är att du tror jag kommer förlora/ varför sibylla, alla vet väll att grillat är godast?/ men vad fan ska du göra mot mig o mitt gäng?/ du vet var du hittar mig, i din flickväns säng/ lär dig en läxa, det finns inget du kan göra/ din grupp består bara av invalida data-nördar/ Först till 7 röster
Chuby, eat to much coco.. Battle Me you fucking loco
|