Lappinkulta vs. bj_hoe 12 bars Lappinkulta vs. bj_hoe Lappinkulta: Första gången jag battlar, kommer bli fett najs Gå härifrån, din röv luktar ju vaselin och bajs Din mamma lucktar delfin/ Din syster är ett svin Din personlighet väger så lätt att den behöver smörjas med fett Din pappa är så fet, så man kan blanda i hop han med en get Jag knäcker dig som en fiskpinne Går här ifrån med ett linne Du tror att du är en neger, det här blir min första seger bj_hoe: Du är en lappjävel på 21 år Men runt kuken finns det fortfarande inget hår Jag vill inte dissa dig polarn: Men dina rhymes låter som du aldrig gått ut skolan Dina brallor är gula av piss Du ser fan ut som en vit version av Jadakiss Min personlighet väger lika mycket som en schizofren elefant din pappa sökte jobb som polis men blev en flourtant Du dansar på klubben lika stelt som Fat Joe Akta dig, för annars blir du munknullad av bj_hoe Jag skjuter dej i arslet precis som med Suge Knight Tyvärr mannen, du klarar dig inte levande ur denna fight 7 röster