~Toënic VS J-King~
Toénic. J-King också kallad mongolid/ Du vill battla mig, efter detta har du du ingen framtid// Vi börjar med att berätta om ditt förflutna det du inte kan glömma det du föröskte förskjuta// Tex. när du märkte att du var oskärd// Och när du runkade med pincet till en bok om träd// Den dagen du ville bli avsugen, och tvinga din hund att göra det// Nu kommer finalen din största hemlighet// Dagen du knulla din magister för att få godkänt// Allt han ville var att suga din kuk, du är fan helt inkompetent// J-King. Toenic aka "bald"// du leker pimp men det slutar med att du blir såld// Om jag var din mamma ska jag abortera dig// Det var en dålig idé att battla mig// I mina ögon är du som en påsse jordnötter// Sliter av dina ögon och skär av dina fötter/ Du är så fet att du blev sparkad från vikt väktarna// Du har par i 3:or och jag har par i knäckt-arna // Hackar dig i sushi bitar, skär av din vårta// Använder din finne som ett körsbär på en tårta// Okej brosan låt bästa man vinna. Först till 7.
Fo' shizzle~(\/) (O.o) (> <)
|