Speedi_ vs. GammelSmurf
Speedi: Du glider in på whoa och tror direkt att du är bäst// Men du ska få se på annat, jag är fan mer än mest// Visa vad du går för nu då, visa nu att du är hård// Jag vet att du är mobbad och behöver socialvård// Dina polare sa att du kunde ge lilla Speedi rejält med spö// Slår sönder dig med ett kastspö, det är fan skönare att dö// Efter denna diss är du stum, jag har förseglat dina läppar// Dina homies får tänka om, jag är hetare en chilipeppar// GammelSmurf: Oki lila speedi du ska få mina 8 rader// Men först vilja ha din mamma på 108 grader// Jag spelar basket och försöker få kondition// Varför kallas du speedi när röker på, och övar din motion?// Jag är en nu kille och kanske inte får non röst// Men du måste erkäna att jag är modig spm gor på dig först// Fattar du nu varför jag villa va störst?// så jagkan hjälpa såna som dej, som inte får sin mammas tröst!// Speedi: Okey om du vinner så får du henne i 108 plusgrader// Men då måste du ha väldigt tur, typ fyra ess i spader// Jag spelar fotboll på högre nivå, så nej jag röker inte på!// Du gör det för att bli hög, för du är kortast fast du står på tå// Kul att du gick på mig först men det var onödigt, du är förlorad// Inse fakta smurfen du ligger några steg efter, vinnaren är korad// Du är så häftig som dissar mig genom att använda min mamma// Bara dåliga rappare som gör det, om vi ska va lite uppmärksamma// GammelSmurf: Det är sant att jag gilar röka på, vinsten ska bli min,// Det måste du förstå, lyft dit arsel dags att börja gå// Jag erkäner att det var fegt att dissa dej via din mamma// Men hade vi battlat med mick svär jag på att du skulle stamma/ Med spader har jag inte tur, jag ska se till att få dej i en bur// Mannen inte är du trög, för du beter dej som en bög// Men det måste vara sant för du fick spärm fläcken på häcken// Killen sa att du va kass, så han tänkte slänga dej i soppäcken//
Om våld föder våld, så har du inte slagit tillräckligt hårt!
|