PetuniOn vs Speedi
PetuniOn: Lilla speedi_, du ville battla PetuniOn/ Vem blir serverad till vem det blir du imon/ Fattar inte att du går omkring och kallar dig speedi_/ Du åker likbil, och om inte annat när jag är klar är du grinig/ Du tar hjälp av andra med dina dissar utan att vi har sagt nått om lag/ Men det spelar ingen roll jag knullar din skit ändå som en koprofag/ Alla vet att du skäms, det är inte lätt att vara sämst/ Det närmsta du kommer att bli känd, är väl om du ser till så att jag bli stämd/ Speedi: "Hallå, hoho *vink* det är jag som är PetuniOn allihopa kolla"// Jag blandar då fan inte stora och små bokstäver jävla fjolla!// Av din diss så drar jag slutsattsen att du är en fet jävla lodis// Enligt andra så är du nått annat, just det en förvuxen fjortis// Att leka med bajs lär ju vara din stora passion PetuniOn// Själv leker man med lite tyngre saker, 19 kg Plutonium// Stämma dig? Det skulle isåfall vara för att du är en dålig hora// När denna battle är färdig kommer du vara ihålig och förlorad// PetuniOn: Du la din skit mot mig och dina punshes äts bort/ Nej du blandar inte bokstäver men bara för att n00ben inte hittat Caps Lock/ Asså om man dissar nån för lodis har man dålig självinsikt enligt mig/ Svaret är nog terapi, en bärs och sen en riktigt feting tjej/ Asså är jag fjortis? ska vi säga vad du är din förvuxna bäver tönt/ Du är en fjolla, loser, poser, bightare...hhmm är det nått jag glömt?/ Att kalla mig en dålig hora när vi inte ens har haft sex kallas sexbrist/ Kom tillbaks när du kravlat dig ur blöjorna och skrivit ballast festdiss/ Speedi: Så det är de den knappen betyder?, men du glömde SHIFT+CTRL// Mannen du har noll koll, noll kontroll och du kommer kamma noll// Enligt dig? Alla skiter väll i vad den lilla fjortisen tycker och tänker// Tror du att du får respekt med ditt bling bling som knappt blänker?// Tänker slå dig fullständigt sönder och samman med mina bara händer// Skickar dig till tandläkaren så du får äkta bling bling på dina tänder// Det var ditt såkallade Crew som sa att du var en dålig hora!, inte jag// Du gjorde ett försök att vinna men du kommer förlora, det är min dag!//
Om våld föder våld, så har du inte slagit tillräckligt hårt!
|