BoQ vs. Speedi
BoQ: Fimpad i första ronden// Du e lika stel mannen som fösta rymd sonden// Att möta mig blir svårt grabben// Det finns inte plats för den lilla tabben// Så tänkefter// Inse att du inte ska battla mig hädanefter// Kastar bort dig som min hunds matrester// Som om du går på fester// Måste fundera// Fattar inte man hur du kan fungera// Speedi: Jag vet att det inte är lätt om man inte har mycket IQ/ Men för din egen skull, tänk på vad du säger för jag utövar Kung Fu/ Vet inte hur du blivit uppfostrad och lärd/ Men hos dina föräldrar kan du inte varit mycket värd/ Dom lät dig skita i eran katts spräckliga kattlåda/ Det är därifrån du fått din äckliga kattklåda/ Jo det gör jag, men ingen kommer på dina fester/ För du har inga vänner, alltså inga gäster/ Plocka ihop dina prylar och ge dig iväg från Bromma/ Jag bor i Oxelösund ifall det var nått, det är bara att komma/ BoQ: IQ sa du gubben, måste varit något annat i kroppen som tänkte när jag knockade dig me stubben// Okey så det är där du bor, så du kanske kan skicka ett brev när du torkat bort ditt snor, min lilla kära lilla lille bror,// Trodde du hade blivit mogen så tala om hur det är att bo i skogen// Din farsa jobbar på macken// ska nästa åka dit med bilen å be honom fixa lacken// Jasså så du lägger atacken på mina föräldrarr// bara för att din morsa lagar mat på kottar å miljoner tallbarr// så att göra narr av mig var ingen smart grej// För nu kommer jag till Oxelsösund för att möta dig// + en grej Sätta på din fösta å ända tjej// Speedi: Det gjorde nog ondare på stubben så ställ dig på led/ Den har inte gjort mig nått så den lämnar jag i fred/ Du tror att du är så jävla tuff och så jävla modig/ Grejjen är att du är en bluff och jag kommer slå dig blodig/ Tycker du ska se upp för den berömda BY-attacken/ Du kommer garanterat spy när du bryter nacken/ Bättre att äta skogsmat som smakar konstigt än att svälta/ Du är ju så tunn att ett rasande korthus skulle få dig att välta/ Skynda dig hit då för jag har en här som vill hälsa, han heter Mr Sko-sula/ Han ser fram emot att få mosa dig, din hjärna kommer likna ägg-gula/
Om våld föder våld, så har du inte slagit tillräckligt hårt!
|