[Audio] SagoLik - Följer i led
Spoiler ------------------------------------------------------ som en soldat du bara följer i led om någon säger gör så ja då följer du med du vågar inte sticka ut inte stå för din sak för det kan inte vara sant att alla har samma smak i dagens läge blir ja provocerad till att ja bara måste göra tvärtemot dom saker som dom vill ja det är sant det är så ja måste testa på töja lite gränser se hur långt ja kan gå ------------------------------------------------------- ja du kan se på dagens samhälle är ingenting om du inte har något lantställe men det är klart att folk ska kunna unna sig nånting vissa föds rik medans andra föds med ingenting är de så vi har ett slott med balans vissa får allting dom vill andra dom får ingen chans men det är klart vi ska skylla på en neger dom kommer ha den stämpeln här så länge som vi lever så svensson ta och lägg dig du kan ta din jävla segway för bögar det är fel men du kan runka till en lebb tjej allt det här det kallas dubbel moral kan gnugga fitta mot fitta men inte snopp mot anal förstå mig rätt är inget fan av bögar själv men dom har aldrig gjort mig nått så jag kan sova lugnt ikväll det är alltid samma sak dom är stark fast dom är svag ska vi hata lite mer så är vi snart som usa ------------------------------------------------------ som en soldat du bara följer i led om någon säger gör så ja då följer du med du vågar inte sticka ut inte stå för din sak för det kan inte vara sant att alla har samma smak i dagens läge blir ja provocerad till att ja bara måste göra tvärtemot dom saker som dom vill ja det är sant det är så ja måste testa på töja lite gränser se hur långt ja kan gå ------------------------------------------------------- pengar är bara siffror på papper papper som leder till krig och attacker desperation det hela börjar urarta om du föds rik har du hela livet utstakat om du föds i en fattig familj varenda dag är en kamp när alla pengar ska in så du bara tuggar på å vet du skulle göra allt jobba lika hårt som andra men nu får du samla pant håll ditt huvud högt varför ska du skämmas folk som dömer vet inte vad du offrat vad du lämnat och jag kan inte lova att saker dom blir bättre för det är svårt att vara flytande när vi själva har sänkt skeppet folket tappar greppet dom hamnar i trans så jävla rädd om sig själv ger inga andra nån chans så det är dagen d det är dags för en förändring ta tag i skiten nu man up din jävla kärring ------------------------------------------------------ som en soldat du bara följer i led om någon säger gör så ja då följer du med du vågar inte sticka ut inte stå för din sak för det kan inte vara sant att alla har samma smak i dagens läge blir ja provocerad till att ja bara måste göra tvärtemot dom saker som dom vill ja det är sant det är så ja måste testa på töja lite gränser se hur långt ja kan gå ------------------------------------------------------- Nytt skit jag spelade in, är medveten om att ljudet är lite lågt i första versen, hoppas det smakar iaf :)
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker