[Audio] SagoLik - Aldrig jag kommer aldrig nånsin komma hem igenför ja skiter nu totalt i vad som kommer hända senja tar dagen som den kommer lever som den sistajag har levt fast lane saker är nu tristajag kan inte vända tillbakamen vad jag än gör längtar jag efter den känslan jag saknarja va odödlig inget kunde stoppa migbalansera på gränsen men döden börja locka migmånga tror dom känner mig ni har ingen aningva ja gått igenommen ni kallar mig för vanligja tänker för mkt de ä väll de som ä felvarje gång ja träffar nån ja tänker hon gör mig helsedan krossad totalt samma väg nu igenmen efter senaste gången så hittar jag inte hemalla säger att dom finns men alla försvinneralla drar sig tillbaka dom bleknar som minnen.REFF.ja kommer aldrig lita på nån igensamma sak varenda gång jag tänker inte va dendu kan skratta bakom min rygg du kan spotta rakt på migspelar ingen roll ingen kommer nånsin förstå migrespekt betyder allt för migäven om du ej förstår därför kan jag verka hård när du ber om ett förlåtjag ha varit på dom djupaste vattenå jag har legat ensam gråtit genom ångest attackerså jag har inget att förloramen är rädd för att bli sämreledsen om jag inte våga släppa dig nå närmrejag är förstörd ja kan inte rå för dejag kan bara skriva låtar sedan hoppas nån hör deallt kan va så enkeltmen endå så svårtjag kan skita blankt i alltmen endå ta det så hårtså snälla säg mig nu hur ska ja leva igenför att jag har blivit vilse kan du leda mig hemREFF.