I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Gudde - En sista sång

Vår Hiphop - Audio & Video

2013-09-29 11:33

[Audio] Gudde - En sista sång

Känner att det är dags att lägga micken på hyllan, permanent eller inte kan bara tiden avgöra!

Lämna gärna en åsikt eller ord!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2013-09-29 18:52
Tråkigt att du lägger ner.

2013-09-29 21:12
Fett!
Rappare

2013-09-30 22:14
Sitter här och ryser så jag mår dåligt.. Detta handlar EXAKT om min situation, fick fan t.om tårar i ögonen lite.. Fan de suger! :( Halvfärdiga verk, försökt i över ett år att få klart en låt.. går inte.

Jag försöker iaf fortfarande, tänker inte lägga micken på hyllan även om jag känner EXAKT som du!

BIGUP!
Medlem på whoa sedan 2008.

2013-10-03 17:37
Kul att den gillas :)
Känns ganska skönt att ha lagt ner faktiskt, försvinner mycket press som man lagt på sig själv!
Men som sagt man ska aldrig säga aldrig...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-11-02 08:46
gillade inte riktigt reffen, men resten var riktigt nice . trökigt att du lägger ner, har faktist flertal låtar från dig o atle kvar på disken sen årtal tbx. du är en av dom som fick mig att bli intresserad av hip-hop/rap faktist. men hoppas allt löser sig o man får se dig i framtiden! pz

2013-11-03 11:05
säger lite som ovanstående med att reffen inte riktigt fastnade i min smak men annars va de jävligt bra! synd att du lägger ner!