I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Sofia Bayo (EP) Kärlek & Politik

Vår Hiphop - Audio & Video

2013-07-01 05:31

[Audio] Sofia Bayo (EP) Kärlek & Politik

Hej pojkar, flickor, män, kvinnor och allt däremellan!

Jag har äntligen fått upp min EP på spotify. Enjoy!

kärlek

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lyricist

2013-07-01 20:33
riktigt sköna låtar

2013-07-04 11:24
Tack så himla mycket! <3
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-04 13:00
Skönt för det mesta dock det skönaste låten var nikolaigatan 6-10

2013-07-06 21:36
Tack! Den är också min favorit faktiskt :) det är roligt att höra vilken folk gillar mest.

Kärlek

2013-07-07 11:07
Som sagt riktigt sköna låtar, men bara tre är för lite!

2013-07-13 12:28
...det låter säkert bra. men för att få veta säkert skulle det va kul att kunna höra. finns ingen av dängorna(eller alla) på soundcloud eller någon plats på nätet där man kan smaka utan att betala?
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-07-13 16:42
Berra

Är i Stocktown över helgen, lägger upp dem på youtube när jag kommer hem!

Tack meta <3

2013-07-17 10:28
åkt tillbaka till danma....skåne nu?

finns låtarna på tuben perhaps?

-Mark Twain

2013-07-21 19:07
Nu är jag tillbaka i "danmark" ;)

Here you go :)

2013-07-21 19:19
Juste.

Låt-lista med tidpunkter

0.00 Kom hem till mig
3.22 Nikolaigatan 6-10
6.55 Res dig upp ( säger Reinfeldt )

2013-07-21 23:09
nice! det där gjorde du bra :)

-Mark Twain

2013-07-23 13:43

2013-07-23 15:31
I might like you :)

-Mark Twain

2013-07-31 23:56
yey :) Opp!

2013-08-01 07:14
ner! :p

-Mark Twain

2013-08-28 11:25
Någon mer?
Rappare

2013-08-29 21:46
jag gillar varken Vin, "geografi" eller att stå upp, men det låter bra musikaliskt iallafall :) du har en skön stil och bra inlevelse och det tycker jag att du ska fortsätta utveckla!
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2013-08-31 21:06
haha :) smaken är som baken men tack för din konstruktiva kommentar! Uppskattas som fan.
Manager

2013-09-01 12:29
Ok.....det här var fan skitbra.
Redline!

2013-09-01 12:57
Tack Octagon! Du har nog ingen aning om hur glad din kommentar gjorde mig.

2013-09-02 07:51
Du är riktigt grym!! Diggar din röst, stil och lyriks:) Kämpa vidare

2013-09-04 00:44
Märkte precis att man inte ska läsa kommentarerna innan man slår på låtarna som man ska ge kritik till, För när jag lästa dessa kommentarer så fick jag en go känsla av att detta är något helt så sjukt magiskt...

Men tyvärr så måste jag säga att jag blev besviken. Troligen pga att folk pressat kommentarerna till max och (En gissning) drar på lite extra just för att det är en tjej.

Men måste ändå lägga till att jag inte alls tyckte det var dåligt utan det var helt okej, men tyvärr inget som kommer hamna i min playlist.

Men go 4 it, work work för du har en helt "egen" stil som jag tror många kommer uppskatta att lyssna på:)

2013-09-04 10:14
Ashemusic tack tack tack :)

forremusik P20 kändes lite märkligt att du påstår att andra gillar det bara för att jag är tjej. Det är väl upp till dessa personerna att avgöra och inte dig? Ursäkta tonen men det är så jävla typiskt. Tänker inte dra alla snubbar över en kam för jag vet om att många inte är som du är. Men hade jag varit en snubbe och fått många bra kommentarer ( som inte är från personer som jag känner dessutom eftersom många hypar sig själva genom sina vänner ) så hade du antagligen utgått ifrån musiken i sig och inte det att jag saknar en kuk mellan benen.

Sen är jag medveten om att det låter annorlunda och kanske lite konstigt. Målet är dock inte att en stor massa ska gilla det och min förhoppning är att folk ska gilla det för att jag gör något som känns som "mig", så på den punkten så har du rätt :)

2013-09-04 10:39
Det är fett att det låter annorlunda, sångare/sångerskor som lägger upp brukar i regel göra riktigt tråkig pop. Diggade Nikolaigatan mest

2013-09-09 23:32
har lyssnat några varv utan att lämna en kommentar och måste säga att jag gillar din stil

2013-09-13 10:34
SofiaBayo

Jag förstår din reaktion på min kommentar och ser själv det lät lite väl utpekande kanske nu när jag själv läser den.
Menade såklart inte att dom bara gillar din musik just för att du är tjej som det kanske lät som i min kommentar. Men av egen erfarenhet så vet jag att en snygg tjej såsom du faktiskt är blir bättre behandlade på forum än vad många killar blir, Tyvärr..

Jag tror helt klart att folk gillar det du skapar och uppskattar det du gör det tvivlar jag inte på.

2013-10-05 22:01
Nåja. Jag tycker fortfarande det låter som att du påstår att folk skulle gilla min musik för att försöka ragga in sig på mig. Du får dock gärna komma med lite mer konstruktiv kritik. Sånt är jag alltid öppen för.

jaojao

Tack! Roligt att höra!