[Audio] SagoLik - Vem du nu är (Youtube)
Jag slänger även upp morgonens skapelse :) kommentarer är guld. Tack! ----------------Reff------------ vad jag än gör vad jag än säger till dig jag kommer aldrig nånsin räcka till hur mkt jag än försöker hur mkt jag nu än ber vi kommer aldrig nånsin finnas mer ---------------------------------- vem du än är ja saknar dig nu saker vi gjorde ja saknar förut du är inte bara nån som ja är med ibland ja saknar din värme ja saknar din hand när ja mår bra du får mig må dåligt när ja må dåligt du får mig må bra glömmer nog aldrig de saker du sagt hatar en del av de saker du sa för att allting de kommer tillbaks du är en ängel ja har blivit svag ingenting mer ingenting alls du va så fin medans ja bara försvann ångest i hjärtat in i min själ hatar den känslan att säga farväl känslan ja känner ja känner den väl allt bara för dig gumman vem du nu är ----------------Reff------------ vad jag än gör vad jag än säger till dig jag kommer aldrig nånsin räcka till hur mkt jag än försöker hur mkt jag nu än ber vi kommer aldrig nånsin finnas mer ---------------------------------- ja du vi två tillsammans allt jag har velat men ingenting annat vem du nu är vem du nu var skriver till dig å ja söker ett svar jag är allt men endå ingenting snälla gumman ja kan vara den du vill ja kan vara allt ja kan vara han jag kan vara bäst bara dum ibland ah du ska veta hur mkt ja letat vem du nu är vad du kan heta allting för dig allting för oss just för din skull kommer ja slåss mot mig själv för att hitta dig för att du med din glädje ska smitta mig baby du är allt som ja inte är saknar dig fast jag inte vet vem du är ----------------Reff------------ vad jag än gör vad jag än säger till dig jag kommer aldrig nånsin räcka till hur mkt jag än försöker hur mkt jag nu än ber vi kommer aldrig nånsin finnas mer ----------------------------------
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker