[Video] Nelione - Självskaderelaterat TextKan inte hjälpa dig, min energi har tagit slut Kunde inte se nåt, jag var bländad utav varningsljus//Jag är sjuk och du har gjort mig sjukareMåste vara ensam men jag kan inte va utan dig//Spotta på mig. Hata på mig, Få mig Hysa agg emot dig Påminn mig om alla gånger då mitt hjärta sprack för dig//Påminn mig om alla gånger då jag knarka ner mig för digPåminn mig om alla gånger då jag dog och levde för dig//Allting är galet, hela livet är en karusellEn atmosfär av vakuum, snälla låt mig somna själv i kväll//Vill inte lova dig nåt, men allt har rasat nerjag orkar inte mer, så snälla somna med mig här ikväll//Försöker se på dig, fast jag kan inte höra någotLåt oss börja om från början fast de kommer döda oss två//Du har befriat mig, fast kopplet sitter runt min hals! Jag hade bara mig, men inte nu, för du har stulit allt//Jag bryter sakta ner mig själv för att få hjälpa digFörlåt för allt jag gjort emot dig, förlåt för att jag älska dig//Förlåt för den jag är, allting blev svart, de blev en ständig kampEn marionett av kärlek och vår kärlek, den fördärva allt//Vill inte såra dig, Men bråken kommer återskapasVarje natt vi ser varan så snälla bara låt de rasa//Jag är så sjuk och du har gjort mig sjukareMåste vara ensam men jag kan inte va utan dig//Spotta på mig. Hata på mig, Få mig Hysa agg emot dig Påminn mig om alla gånger då mitt hjärta sprack för dig//Påminn mig om alla gånger då jag knarka ner mig för digPåminn mig om alla gånger då jag dog och levde för dig//