[Audio] No Seen - Blicka Framåt
Tjena, var ett tag sen jag gjorde nånting så jag dammade av studion idag och kickade en låt. Hoppas den faller nån i smaken, pz. Blicka framåt bara låt dig själv få andas// Stanna upp en stund låt dig rensa dina tankar// Bara var dig själv behöver inte leka annat// Var den du är för det finns så många andra// x2 Blicka framåt bara låt dig själv få drömma// Ser en fallande stjärna vad fan ska jag önska// Självklart finns det nån som jag vill ha tillbaks// Men frågan är ju den ifall dom har det bättre idag// Men du sluter ögonen o bara chansar// O hoppas att det inte blir som alla andra// Gånger som du velat att allt blir bra// Men går käpprätt åt helvete o man blir utan svar// Och du försöker att gå men balansen är låg// Du finner ingen ork men du kämpar på ändå// Du är en stark person o hoppas att du vet// Det kan va mulet nu men efter regnet kommer solsken// Blicka framåt bara låt dig själv få andas// Stanna upp en stund låt dig rensa dina tankar// Bara var dig själv behöver inte leka annat// Var den du är för det finns så många andra// x2 Blicka framåt bara se vad du kan vara// Kämpa för det du vill se inte tillbaka// Visst livet kan va tufft ibland// Men bara blicka fram bli aldrig den som försvann// Stå på dig själv så ska du se// Att det lönar sig tillslut var aldrig den som stod brevid// Utan var den som sprang som kämpade som fan// Var den som lyckades den som fick världen i sin famn// Se på dig själv och var glad för den du är// Kanske är det just du som förändrar denna värld// Ge aldrig upp på dig själv för du vet// Det kan vara mulet nu men efter regnet kommer solsken// Blicka framåt bara låt dig själv få andas// Stanna upp en stund låt dig rensa dina tankar// Bara var dig själv behöver inte leka annat// Var den du är för det finns så många andra// x2
Hater gonna hate, that´s life. So fuck off or be nice.