[Audio] Lizen - Jag vill berätta Jag vet att jag inte? mixar som en gud, och jag vet att jag inte har ljudkvalitén som säkert ni, och jag, önskar. Men jag har en låt som jag skrivit rakt ifrån hjärtat, och att skriva hjälper mig att få ut känslor. Och det betyder just nu mer för mig än mixning och kvalité.Jag vet att jag inte mixar som en gud, och jag vet att jag inte har ljudkvalitén som säkert ni, och jag, önskar. Men jag har en låt som jag skrivit rakt ifrån hjärtat, och att skriva hjälper mig att få ut känslor. Och det betyder just nu mer för mig än mixning och kvalité.Lyric;jag vill berätta för jag vill ni ska förstå19 år ett skitliv som jag strävat för att fålikt en livstid upplevelser som gjort mig starkvill jag säga men sanningen är att jag mår riktigt kassttog till flaskan sökte trösten i spritentrodde att jag var ung och att jag bara levde livet meninsåg aldrig hur det skada min familjmina vänner som börja snacka jag var alkoholistidag är jag ensam för finns det nån att prata medklart det finns men ärligt talat jag hatar detför de gånger jag velat prata vad var det ni alltid sajag lovar att jag finns men ni försvann nästa dagjag tänker inte prata tänker skriva för mig självskriva en bok som ska bilda mitt självportättsom den kvinnan som ni alla önska att jag varen aska en gravsten där jag blitt begravdidag är jag nykter, jag har valt det nyktra livet15/11 valde jag att att lämna spritenabstinensten var hemsk och jag hatade mig självför att jag byggde ett beroende som skadade migmen jag vill tacka personalen som hjälpte mig akut4 dagar gick tills jag började med antabusjag vill sprida mitt ord för det finns så många andrasom börjar dricka som jag utan en tanke att fastnaför alla lögner, jag döljde, sanningen var råför någonstans bak i huvet så började jag förstådet var mitt val att sluta med push från andraklart jag förlorat vänner man har insett de är falskaför de som inte accepterar jag är nykter ni kan drajag är exakt samma person fast lite bättre idagångesten har krympt och jag börjar bearbetadet är bara jag som har valt det, en nyktert liv att leva(Inlägget ändrat av Liza_ 2013-01-09 02:22:44)
det var mitt val att sluta med push från andraklart jag förlorat vänner man har insett de är falskaför de som inte accepterar jag är nykter ni kan drajag är exakt samma person fast lite bättre idagångesten har krympt och jag börjar bearbetadet är bara jag som har valt det, en nyktert liv att leva