[Audio] Ålltzen ft. Nelione - Din Sista Chans Sådär ja... Ny låt!.. Gilla / Hata / Sprid vidare.. minsta lilla uppskattas, det vet ni!!Vers1 (Ålltzen)En gång i tiden så lita´ jag på digInnan jag träffade dina lik i garderobenPiller i skåpen, det vita i påsenDet där jävla snacket om att ingen förlåterMen du lever i en ensamhet..Vill inte vänta mer med dina sällskapsspelSå .. Cluedo - källaren, döden planerasTant Gredelin / Överste SenapMen tiden passera´ - måndag till tisdagDu satt och författa nån lång jävla listaVånda och misstag, du måste väl missatDet som du faktiskt borde ångra din fittaDu ville komma till tronen på konspirationerHumöret var bomb och pistolerSå käften, jag måste fan komma till punktAtt jag ens känner dig - jag ångrar det ... tungtReff: (Nelione)Du har fått din sista chans, Och tagit sönder de liv vi haftFinns inga minnen kvar,Av den du en gång varOhh Din sista bro är bränd, Och allting dog förlägne senVers2 (Nelione)Du ligger bredvid mig, i nattens sommarregnDu är så fin och dina ögon dom förtrollar mig/Du är mitt ljus i natten, då min lampa släcksoch när jag faller så får du mig och landa rätt/Du har byggt upp mig, Fått mig och tro igenHjälpt mig på vägen och byggt upp min bro igen/Du var mitt liv tills att kärleken av domna Tills du förvandlades till djävulens avkomma/Du kom och du såg men du vände snabbtDu skulle bättras men inget förändras alls/Samma gamla visa, Samma gamla skitsnackvarje bitch som jag mött ha vart pest och pina/Likadana, ingenting ha skiljt dom åtE Lika falska , Flyr iväg då åskan går/Så man få stå där i regnet med rivet segeloch bevaka hur stormen ska riva ner en /