[Audio] Daloz - Det spelar ingen roll http://speedy.sh/XHnjs/12.Daloz-Det-spelar-ingen-roll.mp3lyssna gärna =) om ni vill, droppa en komment ! THJANKSref:det spelar ingen roll det spelar ingen rollva försöker du o säga mig? att spelet är igångdet spelar ingen roll det spelar ingen rollmen jag vet att det är du som gör det där för mig varenda gångvers 1: Dalozom jag skulle kunna ge dig hela jävla jordenså hade du förstått vad jag menade med ordenalla dom ja sa till dig alla dom som va till digjag fattar inte va du såg jag ville bara va som digse klart som dig, och bara va me digmen du är bara wrong o du vill inte va me migfan vad jag blir ledsen när du bara ignorerar migvarför ska du sticka här ifrån o isolera digdet spelar ingen roll om du har stuckit härifrångjorde du de för att jag att jag druckit eller såman kan nästan börja tro de, men jag vill inte tro dedu lämna mig för han erkänn de va de du gjorde ?jag skrattar på samma gång jag gråter för digjag vet att jag uttrycker mig så det blir gåtor för digjag lämnar denna låten hoppas att den blir förlåtenorden är en känsla o jag tror att du förstår den ref:det spelar ingen roll det spelar ingen rollva försöker du o säga mig? att spelet är igångdet spelar ingen roll det spelar ingen rollmen jag vet att det är du som gör det där för mig varenda gångVers 2: Dalozjag vill inte vara dum, jag vill inte vara flumjag behöver inte ta nån skit för jag ska vara tungleverera hip hop jag vet att de blir tip topalla säger ändra dig, men jag vill vara hip hopingen kan förändra mig jag föddes till den härasen började jag skriva - jag har alltid varit näratoppen den har kallat mig o botten den har pajjat migmen alltid har jag kickat för en o fuckin samma tjejnu e de slutet men början på nåt nyttjag vet att du har saknat mig pågrund av att ja flyttmen jag reste mig jag vaknade jag vet att alla hatademen nu har jag fått krafterna jag föddes med: att skapa denlyriken - de va mitt enda sätt att komma utjag hittade mig själv för alla breven dom har bombat gudo djävlarna har somnat nu, nu e de bara jag o dubreven va från mig, o mina känslor de va bara duref:det spelar ingen roll det spelar ingen rollva försöker du o säga mig? att spelet är igångdet spelar ingen roll det spelar ingen rollmen jag vet att det är du som gör det där för mig varenda gång