[Audio] Daloz - Du vet slängde ihop nåt lite snabbt, mixning suger kuk. men droppa lite komments om ni har lust !! längesen man droppade här på whoa, känns lite gött o va tillbaka. haha ! tace care people. blesshttp://speedy.sh/5RH7q/4.Daloz-Du-vet.mp3vers 1: dalozeyo, eyo, det känns som om det var igårmen nu har det gått flera år men fan va de har satt ett spårpsykosen den e kvar o faktiskt även jagjag fattar inte hur jag står ut me skiten varje jävla dagjag är bunden broder men kickar underjordenjag lämnar inte rap förrän dagen jag går underjordenför det här e någonting som driver mig framjag kan se tillbaka till 2005 när jag skriver mitt namndaloz, första låten, kom tillbakajag skrattar när jag hör den, förstår varför folk vill hatamen hatar du mig nu, kan du hata migjag skiter väl i rykten o jag skiter väl i varför du vill hata migför varje dag du hatar mig, så tackar jag du skapar migvarenda rad jag skriver är någonting som tar tillbaka migtill gamla dalle till personen alla saknarjag vet att jag kommer komma tillbaka, snart är jag tillbakaref x3: dalozdu vet var jag står du vet varje dag e lika svårmen ja tänker inte backa ner tänker inte fuckas mero till alla mina bröder jag vill tacka ervers 2: dalozjag sitter här o skriver jag har suttit här en kvarto fått fram mer än vad du någonsin fått fram me din rappjag hoppas att du hör o ser mig ifrån alla håll o kanter fixa till de trixa till den, du vet väl att jag kan deno till babybou, hon i butiken, va hände me musikendet frågade du mig när du stog där i publikenjag svarade dig efteråt, de hör du min vänva hände me skivan som ja gjorde till dig förstör de dig änl to tha k, jag lämndade min tjej, för digspelar de någon roll att jag gjorde de för dig dig digden hära skivan är en annan grej inte till digde här är för mig, för mig, bara för mig mig migo till baby e - u wanna say it D ?yes i wanna say it, förlåt för att ja lämna dig för skitah, det spelar jävligt mycket roll i mitt livnu står utan dig men jag har fått kontroll på mitt livref x3: dalozdu vet var jag står du vet varje dag e lika svårmen ja tänker inte backa ner tänker inte fuckas mero till alla mina bröder jag vill tacka er