[Video] Pofle - Orättvisa värld (ft. Rosen) Textvideo
Text/Mix/Master = Pofle Sång = Rosen Beat = SparkletBeats (FreeBeats) Låten går att ladda ner på www.Pofle.se och www.Frizon.se Bli medlem på Pofle.se idag och få tillgång till extra material så som hur jag mixade just denna låten. Prenumerera på kanalen och bli informerad om alla nyheter m.m.
Text: Rosen Intro: Försöker fånga dagen men ser den flyga iväg... Pofle Vers 1: Jag okej, Låt oss skriva en bok med alla mina tankar sen så bränner vi då boken och låter vinden sprida askan så är vi halvägs om hur jag ser på livet, men ja kämpar hela tiden men men för vad? för ibland så känns alt så relevat meningslöst känns som om vi går och inväntar våran död vissa klarar av det medans andra viker av och kan inte stanna kvar på vägen som dom har valt räknar alla dom som kom på din födelsedag sen jämför vi med din begravning så står det klart att detta antal skiftar ganska radikalt frågan är uppenbar, men kan du ge mig ett svar? tydligen så älskar alla människor en dödman du kan försöka förneka men du vet att de e sant Har du varit kär? beskriv då kärlek är det känslan du får eller e det bara närhet Rosen Reff x2: Försöker fånga dagen men ser den flyga iväg Vill till en annan plats, jag ska gå min egna väg Vill må bra igen men, det är inte lätt när Jag sitter fast i denna orättvisa värld Pofle Vers 2: Om jag försvann och bara dog idag skulle du då minnas min musik eller den jag var? Men vill inte verka deprimerad eller ha nån sympati Jag försöker bara beskriva mitt liv försöker fånga dagen men ser den flyga iväg vill må bra igen men det är inte lätt när Jag lagar mat för en, men dricker för två bara för att kunna glömma minnet om oss två Ja det första jag gör när jag vaknar är att le bara för att få det gjort, å kunna gå vidare Så jag drar hättan över huvudet å dölja vem jag är å få en chans att skärma av denna värld Tänka för en stund och bara vara för mig själv Bara ta det lugnt när jag är på väg hem Ja möter inga blickar för då ser jag bara falskhet Det e så det blev...det blev min verklighet Rosen Reff x2: Försöker fånga dagen men ser den flyga iväg Vill till en annan plats, jag ska gå min egna väg Vill må bra igen men, det är inte lätt när Jag sitter fast i denna orättvisa värld