Fan Glömde texten "Vers1" för att i början vare bara du o ja babe alla saker som ja sa, dom sa jag bara för dig frågan är vill jag få de ogjort nu får jag bara ont i bröstet när jag bläddrar bland kort inte samma sak nu det är inte ja du jag ville vara den där killen som ja varit förut men som så många andra gånger allt med en början det har ett slut ja va kulan du pistolen någon skrek sikta skjut får ja fråga om du tveka när du pressade av när du höll ett stadigt grepp jag va ledsen du var glad gumman de var inte ja nej de va ju bara du samma gammla ord som jag hört nån annan sagt förut säg mig vad som va så bra varför du gav dig av jag har massa frågor men du ger mig inte några svar jag har ett tomrum jag försökte fylla den jag gick ut på krogen men fick bara med mig fyllan hem "Reff" (varför är det så är det så varför ska du gå ska du gå -jag försöker vara din vän men du ska veta det är svårt när ja saknar dig än ) "Vers2" Som första gången när ja la mig ner tog din hand jag svor på gud en vacker da ja skulle bli din man men ja väntade på vacker dag men ingen kom så det är därför som jag sitter skriver denna sång vackra dagar kommer aldrig mer tillbaka nu det spelar ändå ingen roll för det är inte jag å du jag å du de va nånting som bara va förut sagan som vi hade ja den fick väll inget lyckligt slut så jag ska bygga upp mit liv igen laga varje bit igen träffa någon ny och ta bilder till mitt arkiv igen det är svårt att göra samma saker med nån annan när det bruka vara du å ja som gjorde samma saker med varandra men det är bara vänja sig och sen gå vidare på me stora leendet å bli en glädjespridare fuck it det känns så jävla svårt det känns som att du pissat på allt som varit vårt "Reff" (varför är det så är det så varför ska du gå ska du gå -jag försöker vara din vän men du ska veta det är svårt när ja saknar dig än )
Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker