I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Ålltzen - Det är inte du, det är jag (Video 720)

Vår Hiphop - Audio & Video

2012-08-29 03:23

[Video] Ålltzen - Det är inte du, det är jag (Video 720)

Hej mina vänner...

Ordnade ihop en liten "Streetvideo".. ge en kommentar här på whoa eller på tuben.. vore sjukt uppskattat.. bra som dålig kritik. Bara ni lyssnar. Gillar ni inte känslosamma låtar, lyssna inte.. Frid!

Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-08-29 07:23
Ska lyssna på denna så fort jag lämnat grabben i skolan!
Återkommer :)
Http://www.twitter.com/UVPMacke

2012-08-29 10:44
Damn, riktigt bra! hoppas det löser sig med henne..

lust & kasta upp en download kanske?

2012-08-29 11:43
gott Maple!

Tack MedStudios.. en download, a visst.. coming soon.. tusen tack!!!!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-08-29 13:45
blir fan tårögd av texten sjuuuukt bra du förtjänar all uppmärksamhet :)
för att jag kallas koma :P

2012-08-29 19:58
coma, tack för dina kommentarer, dem gör mig nästan alltid sketaglad = ) även så denna gång.. stort tack!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-08-29 20:16
Om det är en true story så.. keep your head up ! hoppas det ordnar sig.

Har inget att klaga på ! :) fortsätt droppa låtar :)

Producent

2012-08-29 20:38

2012-08-29 22:35
Atom och Machete, tack så mycket, som fan asså..

...det här med true story.. ja allt är "typ" sant (man får läsa lite mellan raderna)- däremot har allt inte hänt mig personligen, vissa saker har hänt mig, vissa har hänt en anhörig, sen mixade jag ihop det till en historia som ändå till stora delar är väldigt sann. Tack!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-08-30 11:17
mycket bra

2012-08-30 19:30
tack som alltid! : )!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-08-31 11:32
tungt som alltid man! videon kunde du förstås gjort lite bättre men låten är klockers!

take care
/D, skogens konung i mänsklig form
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
Graffare

2012-08-31 15:25
Wow, längesen jag fick en sånhär känslosam knock-out av en låt... Finner nästan inte ord, haha... Helt sjukt, gör ont i mig av att lyssna på den.. Tack för låten.
-

2012-09-01 02:30
Davd.. asså stgort tack dude! fucking awesome

tizm .. ja hoppas du på nått vämnster kan få nått glädjke av låten iaf!!! å tack så jättemklt..

ey måste schlöagga pz
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-09-02 15:07
Aah shit, får be om ursäkt för stavning i inlägget ovan. Det var Romen som talade efter en tuff fredag = /

Men låten i MP3-format, då den efterlystes.

http://www.speedyshare.com/u9GbZ/Alltzen-Det-ar-inte-du-det-ar-jag.mp3

Fortsätt lyssna och kika på videon, kommentera o.s.v. TACK!

Ålltzen, Växjö, Bremen.
Graffare

2012-09-02 15:42
Om inte så fick jag ett leende av din stavning ;D Haha, hoppas du hade en tung kväll!
Tack för mp3.
-

2012-09-03 00:06
Denna var riktigt jävla bra, man fick mycke feeling från låten och den tankas ner dirr

Poet

2012-09-03 16:41
damn va tung låt! Texten gick rakt in i hjärtat! Beatet var galet skönt! keep your head up man!

Forsätt droppa!

/ one
 @ Defunctus bitches

2012-09-03 22:39
tizm.. hahah gott : )

K-tish, vad kul , tack!!

skydrive.. thanks dude.. snällt och uppskattas!

ha d alla!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-09-03 23:26
oh damn vilken jävla känsla man får!
trollolol

2012-09-05 19:30
macey... fan va bra : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-09-06 01:10
o där kom tårarna. Grymt bra, kommenterade även på youtube.

Hoppas Whoa och Sverige verkligen förstår vilken talang du har.

Jag kan säga så här.
Det finns många i sverige som kör känslor, skryt, diss, hatlåtar o massa annat.
men dom lyssnar nog inte riktigt på lyriken.

Jag grät, i alla fall fick tårar i mina ögon när jag hörde denna låten.

Svenska folket borde förstå vad musik innebär, det är inte droger, det är inte vapen det är inte hat mot alla slagen, utan det är äkta känslor som droppas ner på beat som du gjort i denna låten.

För att vara ärlig, när man såg videon, nej detta är ingen kille som är rappare o kan, men fuck that, jag älskar denna låten, och jag är kräsen...! Du är grym mannen och kör på med denna stilen, du kommer få så många fler visningar på youtube etc. För jag kommer lyssna på dom varje dag. Denna låten är tung och började prenumerera på din kanal för kommande låtar, gör fler, många fler, helst flera stycken i månaden, för du är tung och du ska insé det. Du ska skriva dina känslor på beats snabbare bara, för du släpper tracks allt för sällan. Ha det bäst!

/ MjR

2012-09-06 08:39
Det var det finaste jag läst på ett tag! Jag uppskattar varenda ord, jag gillar även "För att vara ärlig, när man såg videon, nej detta är ingen kille som är rappare o kan, men fuck that" haha... jag vet inte om det beror på att jag snart är 30 bast och har slutat att klä mig "jätte-baggy" som jag alltid gjorde "förr i tiden" ; ) .. haha!

Men tack som fan, verkligen, skitkul att höra! Och det kommer snart lite fler grejer, men det är ju tid som behövs också - främst lugna låtar, jobb och så vidare tar tid och det är på helgerna jag verkligen kan sätta mig ner.
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-09-06 09:54
Jag har ett projekt med en bok som också tar mycket tid, har lovat mig själv att jag någongång under min livsstid ska jag skriva en roman. Nu har jag ändå kommit en bit och det är jävligt kul och planerar att vara klar under nästa år. Där snackar vi djup i den 200-sidors boken : ) Vill inte nått förlag ta emot den, släpper jag den gratis på Piratebay som ljudbok som nån med bra röst får spela in = )!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-09-06 11:32
svinbra man good job
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2012-09-11 23:51
helt ärligt du är en av sveriges bästa underground artister enligt mig. En av Sveriges bästa text författare. Klart jag kommenterar när det är såhär bra :) ta hand om dig mvh //Hannes

2012-09-12 08:53
Svin fet låt, bra jobbat!

2012-09-12 12:21
dopefish, tack som fan! Feeble.. samma asså.. jättestort tack!

coma82 .. Blir ju helt rörd när du skriver sådär Hannes!.. danke!!! : )
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-09-13 23:48
Riktigt fet var den, bra jobbat mayn.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2012-09-14 13:35
Bra skit detta! Inte min typ av låt, men dina texter är alltid något utöver det vanliga
http://www.myspace.com/akinonline
Rappare

2012-09-14 14:13
im feelin this
Real Hip Hop Is Not On The Radio.

2012-09-14 21:42
Fan jag måste verkligen lyssna igenom mer av vad du har släppt. Trots det så ringer jag men ingen svarar var verkligen grym och denna är minst lika bra.

2012-09-15 02:17
jungsub, akin, danneman tack så mycket!!!!! verkligen!!

Gurra G, Pedda P´s braather!.. do it! tack för det o.s.v. = ) go natt!
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2012-09-15 16:04
Olzen: Ingen fara är bara ärlig :)

2012-09-15 16:38
Riktigt djup & man får en stark o tydlig känska av låten, bra jobbat =)
Dahl, bah gör mitt bästa.
Rappare

2012-09-17 12:05
Rysningar, rysningar, och åter rysningar.
Blev chockad som fan, tänkte i min skalle " Men, det här är ju inte olzen?"
"Jag slog en sexa med en tärning, och 500mil var hur sköna som helst, så jag väntade och väntade flera månader, för att få höra dig, eftersom dina förra låtar gjorde mig jätte glad. Men detta var något helt annat, Shazaam släng dig i väggen, Olzen har tagit över din plats som lyric mästare. Fortsätt såhär mannen, slänger du en platta, så köper jag 10 x av dom.

Jag kan seriöst inte sluta lyssna, beatet är så svinigt bra till denna sorgliga låt.

Much love from

-FriZone-

PEACE!
dä ä näääjs brur!
Rappare

2012-09-17 15:32
Riktigt djup låt all lycka till dig man, hoppas det löser sig!
http://www.youtube.com/user/rivalenproductions

2012-09-17 18:51
Tack Blingi och rivalen!!!!

jaja det löser sig .. d e lugnt! : )

-friZone- , tack för den kommentaren verkligen! Det var riktig gladläsning om det finns något man kan kalla det : ) ha d överfett! pz!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Producent

2012-09-18 15:22
Detta var riktigt bra! Fick rysningar. Känns fett konstigt att jag aldrig hört talas om dig innan! Fortsätt!! Big up, bless!
|New Beats|
http://soundcloud.com/jesperkrassman

2012-09-18 21:28
Med risk för att säga för mycket så känns det som om hiphop för dig är en hobby och att det kommer någon låt då och då..?

Jag tror du skulle kunna skriva en hel platta riktigt bra så jag hoppas verkligen att du någon gång överväger att ta tag i det för jag skulle verkligen vilja höra något mer med dig.

2012-09-18 22:57
tack bigK!!!!

Gurra, riktigt kul att höra!! Ja, visst är det en hobby, jag tycker alla musiker borde ha musiken som en hobby och inte som ett arbete, brukar i regel låta mycket bättre då : )

Jag har lite projekt rullandes nu, 2-3 låtar, med iaf video till minst en av dem.. "Cornelia", bör komma om 2 veckor eller så... sen får vi se lite hur det blir med fullängdare. Jag är dålig på att färdigställa sånt där = / ...

Jag lägger som jag skrev om tidigare i tråden rätt mycket tid på att försöka färdigställa en roman, det tar mycket tid och har väldigt mycket kvar, men det är väl iaf en av mina stora utmaningar under 2013 : )

Men fler släpp kommer, va så säker!!

ha d!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Rappare

2012-09-21 17:01
Gillart, mannen du har bra delivery! Du kan din grej och du gör det fett!