I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"Be Strong" av Antoni Saade och Nathalie

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2012-08-09 22:20

"Be Strong" av Antoni Saade och Nathalie

Hej! inatt så släppte jag (Antoni Saade) och Nathalie Molle en ny låt. Låten släpptes under titeln:
"Be Strong". Den här gången är det lite annorlunda, jämfört med mina andra låtar. Denna låt handlar om en tjej som sedan barnsben gått igenom massor av skit, dvs. dåliga grejer som hänt. Mamman har supit sig redlöst full ett X antal gånger, pappan har använt våldsamma "lösningar" mot flickan, som ni kommer att höra i låten så flyttades hon till olika hem vid 9 års åldern, ingenting gick bra helt enkelt.. Idag är hon en av de starkaste människorna jag känner och hon kämpar dagligen för att inte falla tillbaka, lyssna på denna låt och låt lyriken fånga era hjärtan och tankar och tänk på att alltid hjälpa folk som har det svårt. Döm aldrig någon innan du lär känna personen VÄLDIGT bra. Lämna gärna en massa feedback, sprid vidare till familj och vänner, tryck på "Like/Dislike", prenumera på min youtube kanal, ladda ner låten.. Hjälp mig och Nathalie få ut låten så mycket som möjligt helt enkelt..! :)

Länk till låten: http://www.youtube.com/watch?v=wbOcmSC_E4s
Spread the love!

/Saade



(Inlägget ändrat av Oracle 2012-08-30 21:55:20)