[Audio] SA - Kull & pussar
Halloj! Första inlägget här & även den första svenska låten! Lämna gärna en kommentar & säg vad ni tycker! Lyrik: Jobb har alltid slutat med en spark Nu säljer jag heroin och annat knark bakom ICAs shark går ut i skogen för att leta bark till knaster Ingen märker när jag försvinner på allt för långa raster Inget tjaffs när jag har blad som rizzla koda till klister kundregister, allt från humanister till nyasister datear florister för du vet vad min vän Min farfar är en kontakt på ett ålderdomshem Jag har haft en sak på känn ganska länge men snart kommer det ett brev från brottskommittén en schizofren gen, var det där en siren? flykt genom en tättbebyggt by, min favoritgren madeleine brukar inte besöka USA men det vet bara hon och jag, föröka och bedra halvbra var det och i allmänhet så är vi diskret Låg hjärn kapacitet, misstas ofta som blyghet du vet när viktoria födde Estelle det var inte daniel som producerade denna kväll det var jag på ett hotell uthyrd av en bordell Vikkan var sensuell, och tände på att jag var kriminell Marginell, var be tydelsen av vårat senaste möte dock kom problemen när något kom ur hennes sköte massmöte för den söte kron prinsessan Daniel var ö verraskad och kliade sig på hjässan Skiljsmässa? Han torkade glädje tårar med bomullstussar Han tror fortfarande att barn kommer från kull & pussar hårtussar - kom av när jag fick brev om att betala apanage jag och mitt ekipage fyllde mitt bagage, redo för sabotage kväveläckage, i nobell salen, karl kommer på balen Galen, jag har inte ens berättat vad jag ska göra med vallokalen fallskärmsavtalen, snart ett minne blott Kriminell? efter att ha kollat bystmått på liselott nervsammanbrott, efter att ha genomgått ett strömavbrott försökt klått upp en pedofil men blev förförd jag är alldeles förstörd men verkar oberörd Utvecklingsstörd, de kallar mig vilseförd och körd Men det har ingen innebörd jag är handikappad kidnappad, men ingen betalar lösen för att jag vart tappad ner för trappan som liten, eller var det spriten? ja ska nog gå och fråga bolags expiditen där jag kallas parasiten, då jag stulit en flaska slår ner dig om du vaskar och fyller din mun med aska Jag överraskas av mitt nya tänkesätt och drivs till vanvett Dock en härlig fribiljett bort från kammarrätten svetten rinner, rätten finner inget mål alkohol och rohypnol, avslutar med knivslagsmål Ett trubbigt föremål, lite sprit och hepatit alla som är ute själva efter 12 är en läckerbit extra knäcker som bandit och begår mina blunder på dåliga grunder slår jag ner mina kunder snor deras dunder röka som jag sålt det gör mig inte stolt men annars får jag slutsålt Konstruktiv kritik uppskattas!