[Audio] CCC - En sekund Spela in en gammal låt på nytt..peep it !Vers 1Är ensam i regnet i väntan på mitt hjärtaMen lämnas istället för åh dränkas i smärtaJag står i mitten själv i denna cirkel utav eldÅh det är aldrig nån som hör mig när jag skriker på hjälpSå jag skriver en vers - för åh dämpa min ångestÅh gråter en tår för att dränka min sorg menMan känner väll ingen så väl som man trorMan är bara där åh fyller någon annans skorJa tittar på regnet som piskar emot backenÅh lyssnar på rösten som viskar om nattenFör allting förändras åh det jag sa förutHar blivit stenkast i mitt nya glashusja vill få mina vingar att slåMen jag missar det mål som jag hela tiden siktar på(men) Jag står kvar än åh letar åh väntarTills jag når dagen alla stenar är vändaVers 2Att andas blir svårt när ingen annan förstårTankar som sov väcks utav svarta molnSom rycker mig tillbaka åh jag ropar på hjälpMen de e svårt att bli hörd under broar man bränt (som man bränt)Spelar ingen roll även om en tid har gåttFör det är alltid samma saker som jag sitter här åh skriver omDet är mina tankar - ensam om nattenMin terapi genom pennan åh pappretJag saknar den tiden när du vakna brevid migJag hatade livet åh tog saker för givetMen du var mitt allt - roten till glädjenStod rakt men jag föll ner i gropen jag grävdeJag försöker vända blad åh bara stänga avKänslan är kvar åh jag väntar på svarKämpar åh har - mitt älskade barnSom fyller det tomrum du lämnade kvarOutro barsÅh jag vet att det jag skriver är ledsamtMen har sett hur snabbt livet kan vändaÅh om det är så att nånting skulle hända migSå vill jag att du ska veta att jag älskar dig !!