[Audio] Hank-Min Dokumentär (Prod.Nelione)
yess, var ett tag sen man var här nu men släpper en nu efter 3 års frånvaro pga plugg och annat :) Verser: Hank Mix: Eddie One Music Södertälje Produktion: Nelione
Första versen ska berätta min saga, som en dokumäntär// föddes 88a gått den hårda skolan och blivit lärd// det finns inga tyglar inga regler om nått/ direkt då man byggde livet byggde man ett slott//
kan aldrig bli samma sak som det brukade va// då man lekte med vänner i gäng på gårdsplan// vissa drog till stan vissa valde en kartong// vissa valde sport och vissa börja om från noll//
tårar som fallit ner från min tårkanal// men nu är livet annat varit i dödens-dal// jag lever bland minnen men sinnet är förflutet// blandat med ångest och mitt verk nere i djupet//
ljuset är släckt, missat böcker som koranen// snortat i mig drömmar så jag blivit helgalen// fast i en gråzon, ett minfält som sprängdes// trodde himmelriket skulle gö mig till en ängel//
Andra versen första vändan utomlands och sedan till huvudstan// jag mår bra och så men saknar min mor och far// saknar min brorsa skaffar utbildning och allt det där// undrar vart han står då jag slutligen träffat sankte per//
jag hade bra familj och mina mål utpekade// och fadern med visdom var min sanna ledare// och man värdera ingenting då tiden var ung// tur att vägledningen från gud fanns i denna stund//
patriot sedan födelsen ertappats av rörelse// sprungit många mil efter lyckan och sökande// löven har fallit och dammet finns bland minnen// har vänner upp i himlen som väntar vid grinden//
ensam och rädd men jag har nått mina mål// har kommit så långt så jag avviker från alkohol// det gick snett ett tag men då livet gick skit// men nu är porten öppen till alla folks tillit//
Fridens Hank aka Tobbe
bättre vara ökänd än okänd
|