[Audio] Hemp & DennisForsberg - Tänder Lampan
Nytt släpp med mig och mister Dennis Forsberg.
Lyrics-
VERS1- Du har alltid en plats i mitt hjärta Att allt kunnat släppa, fyfan vilken lättnad Jag kan inte se dig stanna för nästa För allting kan hända, men fan vilken känsla Allting kunde handla om Hemp, men Du lyckades ändå att passera gränsen Till att ta mig till nästa steg Och jag kommer aldrig nånsin vilja klättra ner Från tronen vi skaffat Och sedan tänka tillbaka på åren vi tappat Men ingen kan få mig att skratta som du Och jag vill ha tillbaks åren vi tappat Men vi står där och snackar vid vägen Det är till dig jag måste tacka Och vi kan väl hålla om varandra Åtminstone tills denna storm har vandrat
REF- Allting som händer när jag tänder lampan Elden den svartnar, allting som händer är fucked up Men på det positiva Får jag hon att smila Men att inte se dig , det gör ont i mina - ögon Man kan titta, men rör dom, dör dom Jag har kommit ifatt dig, och du hade försprång Har dom sagt att jag inte saknar dig, så ljög dom
VERS2- Varje gång som du kollar på mig när du är här, jag håller om dig Jag tycker att vi har det bra Du faller för mig lätt - skadeglad
Dina ögon är vackra, skulle bara kunna dö för de vackra Folk borde stå i kö för att snacka med dig, så fatta Att jag håller dig i handen till den dagen då det svartnar
Du är snällare än nånsin, har inte tid att vara långsint Ditt namn sitter i hjärtat, de långt in Men de e trångt in Många vänner, så inte så jävla konstigt
För du är en fett fin brud Och jag är glad att jag bara sett min tur För nu förtiden mår jag bra, för skiten är betald du är kvinnan jag vill ha, så jag ringer dig
Allting jag sagt till dig, tack till dig Jag ger dig mitt allt, min makt till dig Du är kvinnan i mitt liv, finner en tid Springer förbi, du är mycket sötare än piggelin x2
I'm sick and twisted of twisting nipples.
|