[Audio] Återkomsten - Theo A (Video - Lyric) NY Har inte gjort detta förut liksom, men lyssnade alltid på liknande raplåtar när jag yngre. Varför inte prova göra en egen liksom!Kommentera gärna och lämna kritik, tack på förhand!Beat: Freebeat av IceTail (Fighting2GetFree - Freebeat)Lyrics:En saknad som återkommer Då blod blir till alkohol eller ord blir till sångerSå många gånger - som jag har suttit härMed tankar om att berätta allt precis som det ärSom nu igen då jag ska acceptera du ska bara vara vänOch att jag aldrig mer ska kyssa dig igenFast jag finner substitut för det som är, och som vi gjortDå världen är full av oss, ensamma människorOrd som gav en en sådan kraftKontinuerlig filosofering av orden som du sagtSom vägrar att ge sig då jag är ju fortsatt helt fastDu gav mig en storm från att vara vindlös till havsSå mycket ville delas slutade som ingentingJag har försökt förstå men fattar ingenting, mitt roder sitter fastDu är min bermudatriangel, jag försöker styra utMen kommer ingenstansJag kan inte fatta någontingAllting bara snurrar omkringEnsam står jag här tomhäntIgen och välkomnar återkomstenVar ett tag sen nu, sedan vi talade utDå allting bara gick till ett sista klart slutWalkietalkien som brukade stå på full gångBlev en tomsång som inte längre gick på tomgångFrån av vara ganska lugn och glad varenda dag och senFörsvann du och hela jag sprängdes inuti huvudetMen jag vet inte längre vad jag ska säga merDå allting bara gick från att vara toppen till ingenting och sen Allting försvann, vet inte längre om jag kan ta det igen som jag kanDå jag brukade kunna acceptera allt men det ganska svårtNär det var allt, som bara blev som en bomb - pladaskAllting gick till en solo rundgång som blev till en dumsångSom inte gör en skillnad utan bara jag som får ut min viljaMen nu börjar acceptansen att övergår till ilska Jag kan inte fatta någontingAllt bara snurrar omkringEnsam står jag här tomhäntIgen och välkomnar återkomstenDu är mitt algebra, jag hittar inte svaretLikt som matematik så finner inte jag någon klarhetVad var våran svaghet, saknad av kuragenDå vi båda var rädda för varandras fångenskapSen, att något så underbart kunde gå i krasÄr bara ren galenskap om vi ser på vad vi båda saVisst att din förra, han var ett as men han är inte jag Och hon som föll för han är inte längre duMen det spelar ingen längre roll nuFör du har gått vidare - jag försöker så mycket som jag kanMen jag är fortfarande kvar i stormen till havsSå jag ser inte land på samma sätt som du kanFör ser bara din hand i ett fjärran landSom bara är en fantasi som jag själv sitter ensam iOch försöker ta mig ur men i triangeln som storyn säger finns det bara ett slutJag kan inte fatta någontingAllt bara snurrar omkringEnsam står jag här tomhäntIgen och välkomnar återkomsten