I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Audio] Freddiie - En planet 2 Världar

Vår Hiphop - Audio & Video

   

2012-06-18 15:36

[Audio] Freddiie - En planet 2 Världar




ingen tänker klart idag ingen vet vem dom e, hela världen gick från kärlek till hat med 2 fel.
den ena var tillit den andra gav mer problem, för alla hugger varandra när ingen vet och e med.
hata inte någon hata gamet vi kör, den vi lever för gamet vi kör till den dagen vi dör.
livet e bara skit men man vill leva endå, om du fäller en tår är det ett tecken på.
att du kommer bryta ihop och då e gamarna framme, Fuck dina vänner behåll dina bröder och hedra den mannen.
första vägen ut i livet undvik kniven akta biten akta weedet ta den bron över skiten akta livet.
en planet med 2 världar och ingen märker av det, för alla lever i en förnekad värld med kravet.
att allting e bra med lite pengar fickan, knullar den fittan ey han glömmer att titta nu har hon gittat.
För alla delar värde men inte enligt våra länder, och fuck politik det här är vad jag känner.
för alla mina vänner för mina bröder, fuck hela världen vi går alla mot döden.
låter folket få höra när jag dödar mikrofonen, jag fuckade mitt liv i genom alla åren.
men enligt mig fick jag bara erfarenhet, om våra världar, fattigdom rikedom, 2 olika världar.


Jag knullar brudar och dricker mig packad, ligger deckad på golvet efter att ha klappat, ni tror ni fattar.
aggretionerna tar över mina ord och jag är oskyldigt dömd. men ayna lever i en dröm.
ey dom tror dom är amerikaner och leker bad, allt ni får är 3e fingret när ni dyker upp här.
Jag blundar och jag faller tillbaka, enligt dig tar du emot men alla andra varnar.
för ormarna är avunsjuka fittor ja ni fattar, golare har glappkäft och dom har tappat.
det vi alla kallar heder men har du ingen heder, då har du ingen själ, tur för dig om du lever.
har alltid klagat på det livet jag lever, jag klagar inte längre för jag lärt mig leva med det
att jobb kan man bara få via kontakter, ingen utbildning men drömmer om feta kontanter.