[Audio] Nelione .- Inget är perfekt En ny session jag gjorde =)TextDu öppna dörren till mitt rum, en konstig känsla bildasen blandning mellan en förtvivlan och ett ständig lugnFörsöker samla mig, de känns som många år sen senastDå vi tog isär något som då var mera värt än guldEn svart historia, en romans, en båt som sjönk till botten2 falska noter, cover band , och alla sjöng på sångeni aftondansen speglades kärleken i månskenetmen allting brann upp sekunden då jag såg han låg med digallting blev svart, de kändes fan som jag börja bli galenbättre fly än illa, svor jag skulle döda asset, upprivna knogar, de va du som fick mig må bättreoch nu står du här mitt i förhandlingen i hovrättenVers21 + 1 är två, djävulen syr ut parets brudklänning2 + 1 är 3 en simpel mattematiskt uträkning//Krälar i leran för hitta till mitt drömpallats100 mil ifrån dig på ett buss utan en fönsterplats//Du kväver luften, kväver hoppet, jag får syrebristvälter hela rummet, jag får ångest av en syretripp//Rinnande vätskor i min kropp gör situationen heltfuckad. allt blir svart de känns som natten börjat falla ner//Så vi drar oss mer till folk som tolererar känslantills den dan vi stupar och förmodligen få spela ensam//Är inget konstigt spel, men pjäserna får röra sig för annars kan de ske att en förändring kan döda en //