[Audio] Ajdin ft. Putte & Kew - Hade det varit vi
Har inte släppt något på riiiiiktigt länge så här kommer något nytt från mig och mina boys! Det är första gången Putte rappar, big up till honom! Reff (Ajdin & Kew) X2: Hade de vatt vi två så hade jag gett dig allt för å hålla dig kvar åh hoppas att du ser åh vilken kille jag egentligen är Ajdin: natten smyger sig på du är som john blund vandrar kring ögonen bara för en kort stund du lämnar en gåva som jag märker när jag vaknar för varje gång jag ska sova känner jag en saknad du finns inte där när jag vill ha dig i min famn för varje ensam natt gör mig kall, snälla gör mig varm ge mig kärleken du har o dela glädjen med mig vill ha den närheten för värmen du bär den vill bara hålla om dig o pussa på din kind men hela saknaden o fruktan gör mig blind snälla kom tillbaka visa att du finns för utan dig så är jag fan ingenting du behöver bara öppna du har nyckeln till mitt hjärta ta mig bort härifrån vill inte känna smärtan en sak ska du veta, du kommer aldrig bli lämnad jag menar....det är bara dig jag älskar Reff X2 Putte: De va så här de va, det började inte riktigt bra du va den rätta för mig men du valde att dra. Jag ville hålla dig tätt, tätt in till min kropp ville ge dig all respekt, respekten till ditt hopp Vill inte se dig gå, stå kvar där du är på den långa vägen med dina armar isär vill omfamna dig aldrig släppa taget om dig varför vände du ryggen o släppte hatet mot mig Vi kallade oss ett par, paret som fanns där men då när du stack så fanns de ingen här Jag drömde om dig varje natt / varje dag drömde om den chansen att få hålla dig kvar Men den drömmen jag drömt, kom aldrig i uppfyllelse det kändes som att vinna nått i tidernas begynnelse Där man kämpade som fan utan att få nån andel lovar att mitt hjärta till dig var en sann del Reff X2 Kew: Kan du tänka den tanken om det fortfarande varit vi? Vill kunna känna den kraften som fick mig att inte ta mitt liv Och du har tagit min tid, men jag ångrar ingenting Minnen med dig är nostalgi, och nu nä sommarn kommer kring Ser jag dig överallt och känner din doft i vindens slag Men lika som lövens fall så svävar du bort i vindens fart Men har ju dock inga krav, vill bara ha min kvinna tillbaks Jag drömmer bort mina dar, aah, i hopp om att finna svar (sång) När ska vinden vända sig.. (Rap) För jag kommer aldrig sluta vänta nej kommer aldrig över oss, fan va jag älskar dig (sång) Och mina sinnen de ändrar sig... (Rap) Så ta åt dig av texten som jag har ägnat dig Jag Skiter fullständigt i resten, du är den enda för mig Reff (Ajdin & Kew) X2: Hade de vatt vi två så hade jag gett dig allt för å hålla dig kvar åh hoppas att du ser åh vilken kille jag egentligen är