[Audio] CCC - Ekot av hjälp (Atomic Beats for Shadowville Productions)
Detta är första gången jag provar rappa så var inte alltför hårda med kritiken ;) same goes for the mix ! Vers 1 Är ensam i regnet i väntan på mitt hjärta Men lämnas istället för att dränkas i smärta Ja står i mitten själv i denna cirkel utav eld Åh det är aldrig nån som hör mig när ja skriker på hjälp Så jag skriver en vers - åh frågar mig själv Varför du är kvar om jag plågar dig jämnt Har gjort allt för att få mitt psyke tillbaka Men jag är inte han som hittar krysset på kartan Så Ja tittar på regnet som piskar emot backen Åh lyssnar på rösten som viskar om natten För det är svårt att se bland rökiga speglar Man ser aldrig djupare än vad ögat reflekterar Åh ja vill få mina vingar att slå Men jag missar det mål som jag hela tiden siktar på Men jag står kvar än åh letar åh väntar Tills jag når dagen alla stenar är vända Reff Jag saknar den tiden när du vakna brevid mig Jag hatade livet åh tog saker för givet Men du var mitt allt ------------ roten till glädjen Stod rakt men jag föll ner i gropen jag grävde x2 Vers 2 Åh att andas är svårt när ingen annan förstår Att tankar som sov väcks utav svarta moln Som rycker mig tillbaka åh jag ropar på hjälp Men de e svårt att bli hörd under broar man bränt Åh de spelar ingen roll även om en tid har gått För det är alltid samma saker som jag sitter här åh skriver om Det e mina tankar - ensam om natten Min terapi gennom pennan åh pappret För allting förändras åh det jag sa förut Har blivit stenkast i mitt nya glashus Åh jag vet att allting är mitt fel Jag målar massa bilder som ingen annan vill se Så om äpplet inte faller långt ifrån trädet Sår jag mina frön vid backen i blåsväder Åh jag försöker tänka klart men enda känslan jag har Är att livet tas ifrån mig som ett änglabarn