[Audio] Kungen - orkar du lyssna på en (Session) ? Yoyo hittade ett chill beat åh ville spotta nått snabbt på det :) Beat - Majestic12 Allt annat - Kungen--------jag tänker jämt ja borde skriva till en låtkicka några rader för att visa hur det gårmen det torkar, potentialen glömsmen de kommer rader till den dagen då jag dör, seja skriver om min torka vilken topicförsöker jag att flowa blir de bara konstigtså ja pratar bara massa, har ja cash i kassenköper ja lätt godis för att spela hela nattenäven om jag alltid vill få visa min musiksitter jag på samma plats men utan nån publikja skriver bara för mig själv, nästankommer känslan att jag gjort nått fett då vill jag glänsaså om du hör på denna låten kommer du förstå mígdet var inte meningen att den skulle släppasmen så hände det jag hittade ett tungt beatriktigt soft åh laidback det här är en riktig kung stilså stanna kvar å lyssna eller bli min hatareja kommer fortsätta att gunga även om ni hatar migskakar ej, för ni inte klarar vibbendiggar ni skiten sitter ni på sitsen me klisteräven om ni inte fattar stilenkänner jag mig ändå bäst och det här é livet--Spoilerhoppas det smakar