text: hans mamma kom och hämtade honom i Karlskoga // hon märkte nåt va fel, hennes son börja droga // igen, han som hade slutat upp med alla droger // gått igenom mycket skit och möten med psykologer // han tappade kontrollen och han levde helt utan gränser // tänkte inte alls på att ta konsekvenser // han ville förändra sig men allt blev bara fel // han ville inte leva längre med alla problem // allt han ville ha, var någon att bry sig om // någon värt att leva för, nån som älskade honom // han skaffade en tjej som fick honom på rätta spår // han älskade henne som du säkert förstår // när han tänker tillbaka så fäller han en tår // hon dumpade honom och lämnade djupa sår // det gör ont när jag vet att du inte älskar mig // för det har inte gått en enda som jag inte älskat dig // Varje dag är sig lik men det går ändå // Gör alltid mitt bästa även fast det är svårt // Livet går vidare och det kommer bli bra // Men det kommer ta tid det går inte på en dag // Varje dag är sig lik men det går ändå // Gör alltid mitt bästa även fast det är svårt // Livet går vidare och det kommer bli bra // Men det kommer ta tid det går inte på en dag // han fortsatte sin vardag med att mixa musik // för att dämpa sin depression ångest och panik // alltid på jakt efter att finna ljuset // aldrig mer behöva använda sig utav drogruset // vill kunna känna sig glad fast på riktigt // inte med tabletter utan långsiktigt // vill kunna känna äkta lycka utan piller // helt utan att ha fett stora pupiller // förlåt mig lillebror för att jag har retat dig // jag vet att du har mått dålit på grund av mig // jag blev retad i skolan, blev kallad, smal liten och vit du har fått lida bara för att jag har mått som skit // jag älskar dig mer, mer än du kan tro // hoppas du nånsin kan förlåta mig lillebror // förlåt mig mor o far för jag vet att har sårat er // gör allt för att aldrig använda droger nå mer // Varje dag är sig lik men det går ändå // Gör alltid mitt bästa även fast det är svårt // Livet går vidare och det kommer bli bra // Men det kommer ta tid det går inte på en dag // Varje dag är sig lik men det går ändå // Gör alltid mitt bästa även fast det är svårt // Livet går vidare och det kommer bli bra // Men det kommer ta tid det går inte på en dag //
http://soundcloud.com/lunaticproductions