[Audio] Hamodi Harakat-LÖRDAGKVÄLL (youtubelänk)
Hamodi Harakat -LÖRDAGKVÄLL. Droppa en kommenterar, sprid vidare. Och min gillar den höj volymen lite till/one Text: Vers1: De lördag kväll så du hittar mig i baren, 3 sexor på raken helt besatt och galen av vem??? De måste vara djävulen för mitt liv e långt ifrån halal ikväll Varje helg jag rippar miccar, totalt flippad, bruce lee när jag kickar, minglar chillar guzzar tindrar jag e cook hinkad, hon snackar med mig men vill ha hennes väninna fakkar urr blir alltid fakt up, up up flowet handikappat men de hamnar i takt massa skit snack, om dittan o dattan fak dat sätter mig i baren o beställer en till jack so bitch please jag rullar med g´s, har inte tid och höra om ditt liv så skaka på din tiiiz, skaka på din tiiz, backa upp, backa upp din tiizRefräng : När vi kommer in på festen bror allt blir tamam, guzzar som man trodde va halal, dom e helt haram, rör sig till rytmen, skakar götten, samma sak varje helg, om om om igen,Vers2 :Låt oss ha de vuxet inga nummer trubbel, vi lever för nu och just den här stunden vi bade cook gitti så pass på spela viktigt, mindre snack mer sucky sucky licky licky Vi fakkar urr för de harakat, de här e skiten som pumpas i din trap, trakt och araba höj volym till max, maxxa allt, de e haffla, halsa din flarra , guzzar ska haffas shiiit de känns som igår, då tjejer passa dissar spelade svår, nuförtiden de passar blickar spelar min låt, skriker kom o hälsa på mellan mina lår men fortsätt spela spel nintendo, frågar efter para cash flos Lendo, du får ett snabbt beslut, tagga gitt sen dÅ? bitch get the memo, de här varar bara for engång fan jag hatar bitches men älskar hoes, pac sa de bast, every city that i go i see the same hoes every were i go i see the same hoes every were i go
Ifrån Stolen till Tronen, Harakat 8 2 4 Musiq